2012年5月5日 星期六

第一次私家產檢(15W2D)

5/5/2012(15W2D)
第一次私家產檢,經朋友介紹係美麗華!
本來想搵女E生,但係女E生一定要平日,星期六就男E生!為左想每次都可以比龍B爸見龍BB,所以決定都係睇星期六男E生!
雖然係男E生,但覺得佢好細心,有問有答,等既時間吾耐,大概半個鐘到!
其實之前政府照Oscar時已知道龍BB係男仔,不過當時只剛好12W,E生話不能太作準,所以今次再問私家E生,點之佢話龍BB腳仔夾埋左,不過E生話見到有少少三角形突出,所以都有7成係男仔!Yeah,可以開始專攻男BB野喇!
我問龍B爸係咪好開心係男B,佢就話男女無所謂,其實都吾知係咪心個句,可能佢吾想我話佢掛Heeeee
當日通知我屋企人,點之我老豆重開心過龍B爸,因為我老豆好鍾意男仔,加上重同佢一樣生肖......龍年

沒有留言:

張貼留言