2014年7月13日 星期日

手痕痕

1Y8M13D (13.7.2014)
龍BB 由細到大訓覺都有一個習慣, 就係手痕痕要R 住我心口先訓到, 就算出街用Hip seat 抱住佢訓都要R 住我心口先有安全感!

不過我要注明龍BB 只係會R 我心口吾R 其他人, 就算佢 Daddy 都吾R! 就係咁比佢習慣左依個動作, 攪到我而家真係不吐不快!

之前龍BB 細個D 就話手仔無R 得咁大力, 但到而家有時比龍BB 既無情力突然一下勁大力R 落黎都咪話吾痛, 有時我真係痛到大叫一聲同鬧龍BB 停手架, 佢即時真係會停一停, 不過好快又R 過, 最慘有時比佢R 完損左結焦, 龍BB 又會再R 同一傷口, 攪到結焦又R 損, 再結焦又R 損, 真係好痛苦! 最近龍BB 重要半夜會訓訓下突然手痕發作要搵我心口R 住先訓返, 攪到半夜比佢R 醒晒真係忟忟地, 我真係好想知有咩方法可以改變佢依個習慣, Help ~~~~~~

我心口個D 一點點就係戰績, 比龍BB R損結焦再R損!
唉, 本來白滑既心口比龍BB R到咁, 自己見到都有D 驚......嗚嗚
 

25 則留言:

  1. 有無剪指甲呀?
    一仔若扯我头髮,我会址番佢d头髮,等佢知痛会即時放手!依个方法可能唔係咁好,但又最有效。
    所以,龍BB R你時,你R番龍BB,有無試过?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經有定期幫龍BB剪指甲,不過都比佢R損!
      我又無試過R返佢喎,每次都係一痛就同佢解釋吾好咁大力,會整痛媽咪!

      刪除
  2. 田鼠b都有個壞習慣, 就係鍾意R自己. 一爛一定俾佢R損. 初時以為因為痕, 到後來發覺就好果啲都會俾佢R損, 就知道唔係因為痕而R. 不過R損佢自己好過R我. ..
    見你咁都好慘, 著唔到低胸裝喎! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 著唔到低胸裝喎! ← 田鼠媽好衰 :p
      懷習慣真係要等佢大啲明白先會講得聽喔, 龍b媽試下著d高領既衫比佢r得唔得...

      刪除
    2. 龍BB 擺明恰媽咪,個個吾R係要R我……
      無做女好耐喇,低胸裝吾啱我呀heeee

      刪除
    3. 有無試下同佢傾下? 依家應該會聽得明~
      同佢講媽媽痛痛>_<

      刪除
    4. 有時同龍BB講媽咪痛痛,佢都會識輕手返D既……

      刪除
  3. 好傷喎
    龍BB開始大,應該要同佢介呢個習慣喇。。。
    比啲玩具佢拎住等佢冇手R得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過比野佢拎但吾work, 佢會拎一陣就吾要!

      刪除
  4. 嘩,好傷喎你! 握著佢手訓得吾得呀? or 如果真係R,搵D野放係心口等你無咁痛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 握住手訓都吾得,有時佢R我心口,我索性禁實佢隻手等佢無得R!

      刪除
  5. 非常明白你嘅苦況,妹豬鍾意r肚臍,要改佢哋嘅壞習慣真係難過登天

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬R自己肚臍?
      龍BB反而鍾意R Daddy 肚臍喎,點解小朋友會有依D喜好!!??~.~"

      刪除
  6. 嘩真係好多戰績呀!唉,肚B都有個壞習慣,抱佢瞓覺或者半夜擒上我地張床,鐘意搵我件衫領或者袖去捽,唔畀佢搞就發難,唔知點教好 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寧願龍BB捽袖好過R我XD
      肚B真乖,識錫住媽咪!^^

      刪除
  7. 嘩...見到你嘅戰績真係覺得媽媽好偉大~

    回覆刪除
  8. 媽媽真係偉大...但長始落去吾係辦法啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公成日叫我揸藥膏,好返又再R損,真係吾知可以點,希望龍BB大D會改左個習慣la……

      刪除
  9. 都幾瘍喎...佢r你, 你tickle佢唔知得唔得呢?:)
    bb 妹又好鐘意r...但係r自己...都會好痬講唔聽...:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近龍BB 無R得咁重手喇, 可能比我話得多知衰XD

      刪除
    2. 哇,真係好傷下,剪短d指甲得唔得

      刪除
    3. 剪短左都係咁, 我都已經由得佢咁滯......

      刪除