2015年2月3日 星期二

K1 心儀幼稚園 2015

2Y3M3D (2015.2.3)
我依個懶媽懶左一排都係時候要坐定定幫龍BB Updated 下個 Blog 喇! 講返早幾個月為左要幫龍BB 報K1...Interview...等消息都幾緊張, 而家總算塵埃落定有間心儀學校收左龍BB, 講真, 一知道消息後我真係開心到喊左出黎!

依間學校出左名學術好, 老師好, 要家長身教, 教出來的學生好守規舉! 其實一例開心, 二例我都有少少壓力, 希望鍾意自由既龍BB 到時真係應付到啦!

由於係誇區, 所以要坐校車, 亦因為要坐校車所以我同老公提出不如我自己揸車接送重方便, 本來生龍BB 之前老公一直都有揸5人座位車, 反而生左龍BB 就無用車了! 但係而家又覺得龍BB 開始大可以有車方便同佢周圍去玩, 不過我地由上年睇7人車到而家都未有心水二手車出現(老公要求好高=.=), 所以一直拖到而家都買吾到, 希望今年9月前遇到Dream Car 啦, 不過我依個十年牌仔都已經生秀, 到時真係要操一操!

4 則留言:

  1. 得到dream car 及 dream school, 雙重恭喜恭喜!
    日日駕車,相信好快不會再生秀的,不過最初我地要迴避下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 重未睇啱Dream Car, 到時先再迴避啦haaa

      刪除
  2. 龍bb好叻呀,入到心儀學校,媽媽真係安樂晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時都安樂晒,不過始終龍BB係11月細B,好驚跟吾到個進度,如果吾係要做大B了

      刪除