2015年10月23日 星期五

K1 學校近況

2Y11M22D
自從龍BB 返左K1 之後已經好耐無Update 佢既近況喇, 我要再勤力D 補返寫Blog 先得! 今次係好想講下龍BB 返左K1 之後既轉變!

龍BB 第一次著新學校校服即時大個仔左! 我開頭都好驚佢吾肯著新學校既校服, 不過好彩佢又無按扭計肯乖乖做埋Model 影相!
 

      

學校初開學有2日新生適應日, 第一日由Daddy 陪坐校車返學上堂, 見龍BB 第一次返學坐校車都算合作, 重識主動上車, 同佢講Bye Bye 重只係掛住望住架校車都吾望我喇!


到第二日由我陪坐校車返學上堂, 由返學到放學全程勁興奮, 放學重好開心係校車不停唱歌講野, 連其他媽咪都覺得佢攪笑~


到第三日要自己上校車返學無人陪, 雖然Bye Bye 時好依依不捨, 但都算乖肯坐定定無喊無扭!
之前返PN 吾洗坐校車, 而家K1 要自己乖乖坐校車接近45mins 車程, 無炸型我已經覺得好安慰!


再講下學校要求方面, 學校對小朋友自理能力幾嚴謹, 雖然龍BB 某程度上都有自理能力,例如已經介左片識自己去兒童洗手間等等, 但其實重有好多自理方面都會係學校學到, 例如係完全無輔助情況下要識: 1)去完洗手間要自己攝返好件衫入褲內, 2)要自己扣扭解扭著衫除衫, 3)上體操堂要自己著鞋除鞋, 4)主動係書包內拎書/功課比老師, 試過有一次聽老師講龍BB 無主動拎回條比老師, 張回條真係幾日放在書包都無人理架! 不過雖然學校學到自理, 但老師意見話龍BB 重未咁主動做晒指令, 可能有時要提2次先會做, 又舉左幾個例子, 又叫我多D訓練佢, 又話會影響評估乜乜乜乜, 其實聽完我都覺得有壓力架, 不過無辦法, 因為老師要求高咁我唯有加把勁訓練龍BB 啦......

至於功課方面一星期有6~7樣! 中、英、數、聖經、閱讀報告、工作紙樣樣齊, 教龍BB 做功課時真係少D心血都吾得!


另外K1 已經要學生認好多字, 老師又經常叫我多D同龍BB 溫書, 攪到而家一聽到老師電話都有D怕怕! 牆上只係部份字, 我估好快會貼滿成幅牆喇 >.<


雖然暫時只短短返左3個月學, so far 都知道龍BB 返學開心同鍾意返學, 次次問佢學校教D咩佢都講到少少, 但可惜記人名方面可能遺傳左我記性一樣咁差, 到而家都未講得出同學仔名!
我都知而家香港讀書教育係辛苦架喇, 龍BB 要加油呀, 媽咪會同你一齊加油架!

7 則留言:

  1. 祝龍BB有個愉快校園生活。
    (d中文字有d深呀~~)

    回覆刪除
    回覆
    1. D字真係深, 不過我吾會成日問住迫佢記, 貼在牆上等佢自己得閒望下加深印象算了!

      刪除
  2. 咁多功課O既.....其實都真係辛苦左爸爸媽媽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到D功課我眼都突埋, 每次都做成個鐘先做晒, 真係辛苦晒龍BB同媽媽我了^^"

      刪除
  3. 龍BB好叻仔喎,都唔洗適應期就咁鐘意返學!
    嘩咁細個要溫書啦,肚B學完啲野我地冇刻意去同佢溫番,最多咁啱見到就問佢係咩字咋 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都冇刻意去同佢溫書, 但原來老師會成日考返佢D字, 一吾識就同我講要多D同龍BB溫書, 攪到我都大壓力, 不過我覺得始終龍BB得K1吾想嚇到佢驚左, 所以都只係間中問下佢係咩字炸(希望老師睇吾到依句, 如果吾係我實比老師鬧>.<")

      刪除
  4. D功課係一星期一次定每日都有?真係幾多同教得深喎﹗睇來媽媽來緊要辛苦D啦﹗

    回覆刪除