2016年1月3日 星期日

文化博物館半日遊

3Y2M3D (2016.1.3)
朝早去左沙田探朋友, 見下午重有空閒時間所以就同龍BB 去左文化博物館半日遊, 1月做緊免費入場優惠!
 
去到正門已經見到超級人像"李小龍" 真係好大好大好大, 龍BB 一行過去即時變得好細粒!


影完"李小龍"我地就一支箭咁標左入去"兒童探知館", 好適合小朋友參觀, 大部份展品專為4至10歲兒童設計!


依隻蜻蜓眼睇到我眼花~


抬頭望上去, 抬頭望上去🎵🎶 頭頂好多魚仔經過, 令我念起Ocean Park 廣告歌!


Hey, 依位小朋友睇到好開心吾捨得出返黎喎!


依張玩野變豬仔!


依張櫈坐得幾舒服架, 坐到我都想訓著!


Daddy 好細心教龍BB 點玩法, 佢好快就自己放啱晒D棋喇!

 
好鍾意依幕, Daddy教龍BB 玩我地兒時成日玩既拋豆袋, 見倆父子玩得咁開心笑晒口, 我即刻幻想龍BB 第時大個後同Daddy一齊坐底傾男人經個樣!
 
 
吾知入面有咩呢?伸手摸吾到索性睇下入面有咩先!


由於我地好晏先入去, 所以好快速咁玩完就閃人去食晚飯喇!


沒有留言:

張貼留言