2013年8月30日 星期五

報 PN 學生相

9M30D
最近學始幫龍BB搵幼稚園報PN,不過龍BB係細B其實都預左做插班生入學機會好微,加上我住依區又好少幼稚園收PN所以機會更加少,不過我都會盡量報到幾間得幾間,如果最後真係讀吾到PN就會去PG,起碼吾洗日日留係屋企!

之前聽FD講過生完BB好快就要擔心佢入學,估吾到時間真係過得咁快,而家龍BB重人仔細細已經要開始報學校,又要擔心有無人收!而家真係完全明白當時FD既心情!

報學校之前首要做既係影學生相,其實早係龍BB 8個月時出去快美美影過,不過而家睇返又覺得好似太過BB樣,所以決定自己再幫佢影過! 但係攪攪陣既龍BB又點會肯乖乖就範,不過最後左攪又攪都影到張似樣D既!

9M4D~ 最後挑選左依張稍為正經D做學生相!


其實有念過下面兩張,但係唯一覺得龍BB含住個嘴好似爭D,吾知大家覺得點呢?!



下面就係龍BB攪攪陣連環圖,真係令人又嬲又笑!(好想知出面有無攪豐富表情比賽,可能佢都有十名以內,哈哈)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
依張係8個月影,頭髮短D個樣又BB D!

 

4 則留言:

  1. 我鐘意下面D搞笑樣多D
    同你一樣,都係覺得之前係快圖美影張相個樣太BB,然後係屋企自己同佢再影
    [龍BB回覆08/31/2013 12:38:42]自己影幾十張都得,方便

    回覆刪除
  2. 連環圖好攪笑
    我喜歡第2張多D!

    回覆刪除
  3. 龍BB好多表情連雙下巴都chok埋出黎, 好搞笑呀

    回覆刪除
  4. 我鍾意尾二個張雞仔咀~

    TareBaby 都係影左成兩個鐘先有張OK 可以做證件相, 幫手影相既姨丈直頭累C 左咁既樣...

    回覆刪除