2014年3月1日 星期六

15個月 01 Feb 2014 + 16個月 01 Mar 2014

1Y4M (2014.3.1)
我同龍BB 終於潛完水返黎喇, 潛左水咁耐大家有無掛住龍BB 呢? 其實點解咁無寫Blog 連龍BB 第15個月成長都Miss 埋, 事緣最近發生左D 事, 攪到我又無時間又無心機寫Blog, 不過而家件事已經告一段落, 又可以重回Blog 巢! 講真, 咁耐無寫Blog 真係好似欠左D 野咁, 話晒依個Blog 有晒龍BB 既成長經歷, 又有大家倍住龍BB 成長, 真係多左一份親切感, 所以我一定要補返之前Miss 左既Blog! 今次依篇Blog 會一次過寫晒龍BB 15 & 16個月成長, 另外又要努力追返大家個 Blog 先得(好似放完大假要返公司清mail 咁)

回顧返龍BB 14~16個月真係大個仔左好多, 佢已經會聽好多指令, 有時重會覺得同龍BB 好有交流, 例如問佢好吾好/要吾要, 佢會擰頭吾要又或者會用吾同方式去表達佢自己想要既野! 去完街叫佢自己除鞋放去鞋櫃, 佢又會好聽話去做! 而家真係吾可以再叫龍BB做BB 喇, 佢已經係一個小朋友喇!

雖然覺得龍BB 絕對係一個醒目乖巧B, 不過有時佢發脾氣個下真係幾難攪, 試過有一排超鍾意lur 地, 一吾鍾意就lur, 不過 so far 咁耐佢都未試過係街lur, 只要佢係屋企一lur 我會第一時間走開由佢, 可能龍BB 見依個方法吾得所以都好耐無再lur 地喇!



已經出左16隻牙仔(上8隻下8隻,連大牙都出埋), 開始同佢用牙刷, 但係佢竟然驚支牙刷放入口, 真奇怪, 平時亂咁放野入口又吾驚, 反而我幫佢放支牙刷入去佢會驚!
龍BB 一日4餐, 2奶2飯, 奶飲8安一餐(早, 訓前), 飯食到一碗, 每餐之間又要食下水果, 麵包! 不過吾知係咪食大人野多左, 佢開始吾鍾意食自己既飯, 有時寧願吾食一餐, 等到大人食野時佢就會飛撲埋黎食埋一份!
而家已經食過: 西蘭花, 南瓜, 菜心, 生菜, 小棠菜, 番茄, 薯仔, 紅蘿蔔, 粟米, 冬瓜, 手掌瓜, 紅菜頭, 青豆, 青瓜, 雞蛋, 豆腐, 干搖柱(超鍾意食,識食好野), 三文魚, 豬肉, 鯇魚, 雞肉, 麵包(大愛), 通粉, 烏冬, 乳酪, 牛油, 紅黃青椒, 大人野好多都有試過, 除左牛同海鮮一定吾會比之外其餘好多都試過!
香蕉, 蘋果, 雪梨, 啤梨, 士多啤梨, 提子, 西瓜, 橙, 木瓜, 奇異果, 雪梨, 車厘子, 藍苺(吾鍾意食, 會吐返出黎)!

時間係 8:30~13:00~17:30~21:30 (試過有半個月可以由18:00 訓到第二朝, 到21:30 都會照比佢訓住飲奶, 飲完之後又9秒9訓返)



已經吾會半夜起身喇, 通常都會一覺訓到大天光! 不過由於龍BB 係同我地訓, 佢有個習慣一定要我先陪住佢訓先肯訓, 就算Daddy 陪都吾得!


便便
已經轉左加大碼片片, 一日一至兩次, 好暢順!



又學識講好多字, 例如: 好清楚叫媽咪(之前係叫媽媽), 哎呀, Bubble, Duck......新年期間最多講就係"馬", 因為去到邊都見到馬年既飾物, 一見到就會講'馬馬', 不過有時睇電視見到美素廣告個隻'牛'都會以為係'馬'!
見好多Blog Blog BB 已經識happy face, 所以我都教左龍BB 做happy face 喇, 開頭佢會指係兩邊耳仔, 經糾正後已經會指返面珠, 平時一同佢講happy face 重會即刻側埋個頭擺出一副好可愛既樣出黎, 但係好有性格既佢一見人拎手機同佢影相, 佢會即刻吾做走開, 攪到我勁難同佢影張happy face!
成日跑黎跑去, 一放佢落商場可以一支箭跑左去, 吾肯拖住大人手, 點算好呢?
好鍾意跳舞, 一聽音樂就un下un, 有時重會擺晒姿勢咁, 其實望住佢跳都覺得幾攪笑, 有時重會幾有型, 如果我係女仔可能都會比佢電親, 哈哈!
龍BB好鍾意kiss 媽咪, kiss完我就會kiss 埋Daddy, so sweet!
其實睇住龍BB 一日比一日長大, 會覺得佢個性格係屬於開朗活潑, 心地善良, 間中又怕怕醜醜個D 類型, 希望龍BB 一直Keep 住健康成長, 吾好學壞!


1Y2M4D~ Happy Boy, 好多牙仔!


1Y2M5D~ 去反斗城玩騎馬馬!


自己周圍走去 Shopping!


1Y2M14D~ 去公園玩好 Happy!


1Y2M31D~ 新年識同人做手勢'恭喜發財'!
 



1Y3M12D~ 好貪玩既龍BB 成日專登係我面前手指插鼻, 越係鬧佢就越係我面前做, 激C!



1Y3M14D~ 古靈精怪, 最鍾意玩脷!



1Y3M20D~ 打電話比Daddy, 平時超鍾意拎住我部電話放係耳仔講一大輪BB話!

1Y3M25D~ 玩到口水都流埋!








1Y3M27D~ 幾經辛苦先影到龍BB happy face, 佢一見我舉機隻右手即刻想撥開我!
 

24 則留言:

  1. 龍BB真係唔覺唔覺大個仔咗好多呀﹗

    回覆刪除
  2. 龍媽,希望煩擾你嘅事件唔會再影響到你啦!
    好耐冇見龍B啦,仍然係咁精靈,兩隻手指塞鼻lon仲要笑得咁燦爛,真係會唔捨得stop佢(起碼影埋相先啦XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. haaa無錯,我一定要影低佢依個罪證,等佢大個睇返!

      刪除
  3. 吾知係咪耐冇見龍B, 好似靚仔左haha
    我隻仔最近都中意插鼻, 醜死怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最近吾知點解咁鍾意插鼻,我都成日話佢醜死怪架!

      刪除
  4. 好耐無見啦~~
    龍bb大個左好多呀!!!
    朗朗同佢一樣..都成日叫馬呀!!!哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能馬同媽發音相似,所以容易叫D!

      刪除
  5. 龍bb好叻呀。

    我都覺得唔可以再叫佢地做bb,應該說叫佢地做小朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 識行識走既小朋友,不過出街都成日比人叫BB,好似會親切D^^

      刪除
  6. 龍b大個仔喇!
    雖然唔知發生咩事...點都好, 得閒就諗下個仔, 咩都開心晒!

    回覆刪除
  7. BB真係大得好快!好快寫blog媽媽嘅bb都識哂happy face喇。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次叫小檬哥哥帶住大家一齊做happy face^^

      刪除
  8. 手指插鼻....笑左.....
    哈哈....對呀,個個都 happy face XDDDD

    回覆刪除
  9. 哇, 好耐冇見過龍bb, 好多牙仔呀, 大個左好多吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見呀, BB們真係大得好快!

      刪除
  10. 講BB話都係正常呀!不過你可以多D留意下佢講D野可能都係有意思的,只不過暫時發音未正!另外可以比多D固體食物佢食同多做口肌運動以鍛鍊口部肌肉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有時會估下佢講咩, 都幾得意!

      刪除
  11. 龍bb出左好多牙仔啦, 好齊好靚仔

    回覆刪除
  12. welcome back!!!
    好耐無見過龍bb, 佢大個左好多, 但依然都咁可愛~~~~~~~

    回覆刪除
  13. 龍bb好乖又好叻!
    Happy face唔想比你影,但手指插鼻lon反而比你影,真搅笑!
    龍bb穿加大碼尿片,他有多少磅呀?
    一仔26磅,H牌用大碼,特级棉柔晚上才用都係加大碼。

    回覆刪除
  14. Maggie,你好:
    我是親子網站Yes-Parents.com 的 Bobo,我們誠邀你參與博客體驗活動,希望能與你聯絡,歡迎致電 3583 1212 或 電郵至 marketing@yes-parents.com。
    期待你的回覆!
    Yes-Parents.com
    Bobo

    回覆刪除