2014年5月4日 星期日

由(全職媽媽)變(在職媽媽)

1Y6M3D (2014.5.3)
各位Blog 友好耐無見喇, 好掛住Blog Blog BB'S 呀! 黎緊我都要努力再Update 返個Blog, 希望可以盡快補返之前想寫既野!

其實失蹤左一排無得寫Blog 係因為屋企要Join 寬頻上網, 等左差吾多一個月xx寬頻竟然用拖字決都重未可以安排幫我裝, 攪到嬲嬲地要搵過另一間公司裝寬頻, 而家依間效率好快, 登記完兩日就幫我裝好, 早知一早搵佢就吾洗咁嬲啦!

講返正題, 相信有好多媽媽都會為左照顧BB 由(在職媽媽)變為(全職媽媽), 相反我就由(全職媽媽)變為(在職媽媽)! 其實由龍BB 一出世親手照顧佢到1歲每一個畫面都真係好深刻, 可以每日陪住龍BB, 照顧佢, 睇住佢成長真係好開心, 依一年做(全職媽媽)真係絕對值得!

老實講, 我自己真係無念過會做左(全職媽媽), 因為我成日覺得我係一個吾可以吾工作既人, 正所謂手停口停! 但係當生左龍BB 之後真係好想試下自己湊, 其實睇住龍BB 由一個初生BB 到學始識同人互動, 學習吸收各樣事物, 做媽媽可以第一個睇到龍BB 好多既第一次真係好感動, 所以湊下湊下就越黎越黎吾捨得, 湊龍BB 既日子又過得好快, 咁就1年喇 ! 而家每日朝早就將龍BB 交比公公婆婆湊, 到放工就接佢返黎沖涼, 同佢玩下, 到9點半就陪佢訓覺, 每日既時間真係過得好快! 其實初初幾日真係好吾慣, 有打算請個姐姐照顧, 但係公公婆婆又開金口想湊孫, 加上老公又吾係咁放心請姐姐, 所以都打消依個念頭, 不過好快我地又習慣左咁既模式喇!

講真, 出返黎做野之前自己有幾點都爭扎左一排, 相反老公就好想我繼續自己湊, 不過到最後我都係選擇做一個(在職媽媽), 為左龍BB, 我要繼續努力向我目標進發, 繼續加油!

以下有幾點都爭扎左一排
1) 吾想老公負擔咁重, 始終一個人要養起三個人真係吾係一件容易事(講左心聲比老公聽好多次, 但佢依然都係個句, 叫我吾洗擔心, 想我自己繼續湊龍BB)

2) 覺得龍BB 好痴身, 一行開就喊晒咁搵媽媽, 真係24小時都痴實左 (吾想龍BB 太痴媽咪, 怕佢痴慣左再大DD無左媽咪係身邊都會喊晒, 另一方面都想佢痴下Daddy)

3) 有時湊得悶悶/嬲嬲地好想抖下氣, 做(全職媽媽)真係將所有時間比晒龍BB, 就算想用少少時間出街做下自己野都無

4) 始終自己搵自己洗真係會痛快D, 吾洗下下同老公就住就住......哈哈

19 則留言:

  1. 龍B媽你返黎blog界啦~~~ I miss u so much!
    其實由在職轉全職or全職轉在職mama都係好重大決定,你可以照顧龍B到宜家都好好呀!有啲人會響小朋友讀書前湊佢,因為可以見證到佢成長,遲啲龍B就返學,開始訓練下佢冇咁痴身都好事呀。
    咁你做番在職媽媽,邊個湊龍B呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Miss u toooooo~~
      你講得啱,真係一個好重大決定,有好多野要取捨!
      依家一至五公公婆婆湊,六日自己湊返!!

      刪除
  2. 我都好少開電腦架, 除左執大機影既相, 手機有個叫"Blogger"既apps, 我絕大多數既blog都係用手機寫既, 所以先叫做update得密d
    你咁快就返出黎做野拿, 唔諗住生多個先咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有舊咁嘅野架!我都好小開電腦

      刪除
    2. 我通常用手機睇多過寫!
      初頭本來打算龍BB 半歲就出黎做野, 但係當時吾捨得所以先再等到佢一歲!

      刪除
  3. 絕對認同第4 點, 洗多左又要比人鵝一番,不如自己揾自己洗好過。 時間真係過得好快,吾覺吾覺我地做左媽媽年幾呀! 其實公公婆婆肯湊都ok 呀,始終自己人點都穩陣d

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己人湊真係放心好多, 不過有時都怕會辛苦佢地!

      刪除
  4. 我如果有親人肯湊我都想做野搵錢!使自己錢真係開心好多!食飯時間又可以買野!所以我想anki 快d 大個就可以快d 搵錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 一念起出糧買野真係開心晒......HAAAAA

      刪除
  5. 我都有掙扎過出唔出返來做嘢嘅問題,始終一個人搵錢壓力真係幾大,不過四大長老年紀都唔細,要佢哋湊好似好辛苦咁,最終都係我自己來啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係架,會辛苦左佢地老人家!
      好彩暫時公公婆婆都肯湊龍BB,遲下就再睇情況!

      刪除
  6. 無論係全職定在職,都係辛苦,加油

    回覆刪除
  7. welcome back to 在職媽媽!
    不過個人認為番工真係輕鬆好多...
    出左糧仲可以好好咁獎勵自己一番! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家真係輕鬆左, 不過相對地一放假又會更加珍惜時間照顧龍BB!
      出糧個日最happy!!!

      刪除
  8. 其實我都好想ftm, 不過每個月出糧時我就慶幸自己係wm, 加油, 無論ftm 定wm都係為左bb努力既好mama~

    回覆刪除
    回覆
    1. WM最開心就係出糧個日,哈哈!
      大家為左BB 加油, 努力......

      刪除
  9. MAGGIE 佢地好快返N班啦, 到時就有半日學野, 半日返黎瞓下晏覺同等你返黎~ 所以你當俾龍BB HONEYMOON下, 之後就要讀書好忙架喇~
    Working Mom 加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時讀書又要更多時間教佢做功課, 上興趣班等等, 肯定忙過不停!

      刪除