2015年7月12日 星期日

7.1 攝影 by NT

2Y8M12D (2015.7.12)
上次NT大C攝影團本來可後補位頂上, 但係因為已約人所以錯失左機會! 之後知道NT大C 7月1日會再攪攝影團我就即刻報名想跟C大學下野喇!

2Y8M (2015.7.1)
依日中午屋企有事所以遲左到, 其實本來老公叫我推左依個活動因為時間真係太趕, 但係上次錯失左學影相機會加上又應承左所以吾想缺席, 之後再通知NT 我會遲D, 當去到草地已經見到媽媽們, NT大C 好好人亦個別同我再講解一次影相技巧, 果然係大C級, 聽完NT 講解之後我再影返出黎既相自己都尚算滿意, 不過始終有美中不足, 我而家真係好想買過支鏡頭!

題目: 陽光下的男孩 
 



依張係聽NT大C 講解之前影, 真係爭D


三位"軒軒"小朋友
 

龍BB 超鍾意踢足球, 一見到個足球就踢吾停
 

同柑B 個Look 好似, 兩個拖住手仔好得意


佢地對樹上螞蟻相當好奇, 動作一致, 一齊指住D螞蟻好似好有研究咁, 哈哈


妹妹豬好可愛, 幫龍BB 搽防晒
 

龍BB 不停走去撩人踢足球
 

龍BB: 妹妹豬, 我請你飲 (入面係水)
妹妹豬: 呀......
小檬: 我地Cheers 呀
 

龍BB 好小心咁餵妹妹豬飲, 我估妹妹豬係飲到D, 因為見佢飲完有Lam lam 嘴好Q
 

之後再有小朋友加入一齊Cheers
 

可惜最後因為去左洗手間所以Miss 左影大合照, 不過好彩之前都有影返張小朋友們合照相
 

多謝NT大C 送左2張作品比我, 真係好靓~~

8 則留言:

  1. 龍BB同柑B一齊指住D蟻個樣真係好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾鍾意依張, 佢地個樣真係好得意

      刪除
  2. 龍B同柑B好襯呀 XD
    臨尾NT大師幅相好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 出自大C級之手真係影得特別靚

      刪除
  3. 回覆
    1. 係, 佢地好真情流露, 好純真可愛

      刪除
  4. 龍BB同柑B個look真係勁襯,仲要柑B好怕生,但肯同龍BB一齊玩同拖手,佢地真係好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地個日真係勁襯, 好Q又係背心又有帽!
      柑B 少少怕醜得黎又好乖巧, 而龍BB 就好鍾意主動同人玩, 今次佢地玩完下次吾會陌生架喇!^^

      刪除