2016年6月2日 星期四

68週年校慶嘉年華 2016

<有感而發>
好耐無Update 個Blog 喇, 其實有時真係會因為某D事而心灰意冷吾想再寫Blog, 不過有時我會同自己講我寫Blog 係為左記錄龍BB 既成長等佢大個可以睇返自己細個時既生活點滴, 而我又可以回味下, 眼見龍BB 真係越來越大個仔了, 希望我重可以Keep 住份恆心將個Blog 延續落去!

3Y2M30D (2016.1.30)
其實想寫依篇好耐好耐架喇, 一直拖下拖由冬天到夏天了! >.<

一年一度校慶嘉年華真係攪得有聲有息, 遊戲表演都做得好好, 見學生家長們都玩得好Happy (包括我地heeee)

今年我有報名幫手做義工, 當日3位家長8:00am 到學校打點, 9:00am 開始幫手安排人流招呼家長學生, 到12:00pm 再有3位家長接力下半場, Daddy 亦係依個時間帶埋龍BB 到學校等埋我一齊去玩!

其實開頭有個小插曲, 我地負責既遊戲室因為係走廊最入課室, 學生們好似吾敢行入黎咁, 之後我地義工家長+老師合力下出盡法寶每人手上拎住D禮物在課室門口不停吸引人入黎, 個個都講笑場面好似去左花市, 又熱鬧又開心, 最後當然係爆場啦, 哈哈! ^^

依個Tsum Tsum影相區真係不得不讚, 好鍾意, 超美

有大型吹氣Sir 滑梯




比Daddy 補捉到沖落黎一刻, 龍BB 個頭......好攪笑


講到大, 依個Bear Bear 真係要叫佢做巨型Sir 滑梯先得, 接近2層樓咁高, 我見到都驚haaaa






先生做乜擺個咁既姿勢呀, 扮女仔呀? 好想打佢Pat Pat~


嘩 ~~~~~ 我黎喇 ~~~~~


龍BB 咁鍾意剌激又點會驚, 佢簡直開心到飛起^^






親子遊戲@ 聚卡成塔
龍BB 好專注砌三角形


完成 Yeah


親子遊戲@ 萬花筒


親子遊戲@ 開心扭一扭


親子遊戲@ 百變摺紙樂
將紙仔變成一粒粒再貼上幅畫


製成品車車


親子遊戲@ 趣怪動物園


製成品


中途見到同學仔影下相, 依個係全班最高同學




 
 

 玩左大半日, 滿載而歸 ~~

 

6 則留言:

  1. 學校好大啊!
    有咁多禮物,小朋友一定開心。

    回覆刪除
  2. 睇住龍bb 由好可愛嘅bb 變成而家咁靚仔,我都想睇落去,其實我都好似你咁諗,有fb但都唔夠一字一句咁有回憶,學校好正,遊戲超吸引!

    回覆刪除
  3. 見到D滑梯連我都想玩呀! 小朋友應該好鍾意校慶喎~

    回覆刪除
  4. 二個吹氣滑梯都好大好高呀

    回覆刪除
  5. 學校活動都搞得咁有規模,好犀利呀!龍B一定好開心同鍾意學校啦

    回覆刪除