2013年10月7日 星期一

11個月 01 Oct 2013

11M7D
回顧10~11個月重 23.6 lbs, 78cm身長 !


已經出左8隻牙仔(上4隻下4隻)!
一日5餐, 3奶2粥, 不過依個月開始吾知做咩突然食量大減, 以前每餐可以飲到6~7安, 但係而家得4~5安, 有時重誇到得3安, 想迫龍BB 飲都吾得, 佢會用手捱開+擰頭! 反而固體食物同大人食野時佢就勁鍾意, 所以有時我地食飯時都會將D食物切碎比佢一齊食, 由於龍BB開始食固體多過奶, 所以我決定龍BB 由踏入11個月開始會減餐, 變成2奶2固/ 3奶1固, 間中再比D粉麵包水果佢食! 不過最近龍BB 瘦左, 希望佢繼續食返多D野啦!
而家已經食過: 西蘭花, 南瓜, 菜心, 小棠菜, 番茄, 薯仔, 紅蘿蔔, 粟米, 冬瓜, 手掌瓜, 紅菜頭, 青豆, 青瓜, 蛋黃, 豆腐, 干搖柱(超鍾意食,識食好野), 三文魚, 豬肉, 鯇魚, 雞肉, 麵包(大愛), ABC通粉, 烏冬!
香蕉, 蘋果, 雪梨, 啤梨, 士多啤梨, 提子, 西瓜, 橙, 木瓜, 奇異果, 雪梨, 車厘子!

時間係 8:00~12:30~15:30~19:00~22:00


改善左吾洗下下都要抱好耐先肯訓著, 而家因為龍BB 好重既關係, 所以我每次抱佢訓都要用hip seat先得, 龍BB 半夜仍然都會訓訓下醒2至3次, 其實都已經習慣晒喇, 不過試過幾次同我地訓又可以一覺訓到大天光喎, 但係我又吾想龍BB習慣訓大人床而吾訓自己床, 點做好呢!

便便
一日一次, 有時隔日, 通常都係朝早/ 晚餐後!
超鍾意用飲管飲水, 可能一日飲水重多過飲奶!


已經識同人bye bye, Hello, Hi 5, 又成日同人放電含情脈脈咁望住人笑!
模仿力好強, 大人食野佢個嘴又跟住扮食野, 又會學人整kiss 啜啜聲, pok pok聲, 溚溚聲 
!
勁鍾意用手指指野, 特別係一出街就周圍指同叫, 勁興奮!
識拖住大人行路喇, 有時可以吾洗扶自己行十幾步, 真係大躍進, 叻叻!
識得由大至細入晒D彩虹圈喇!

9M20D~ 充滿自信既表情!


9M16D~ 去左豬脾屋企玩, 龍BB 同豬脾同一姿勢好攪笑!




9M15D~ 坐定定, 玩玩具!


9M13D~ 龍BB 人仔細細, 竟然比佢整到個咁深既咖哩雞!







20 則留言:

  1. 龍bb大個左好多呀,佢仲食過好多野,我想問通粉係邊度可以買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係屋企附近有機店買, 不過見過City super有得買!

      刪除
  2. 嘩..龍bb好愛你呀, 送你咁大隻咖哩雞, 哈哈~

    回覆刪除
  3. 好大隻咖哩雞呀,哈哈哈!

    回覆刪除
  4. WOO,咖哩雞, 你老豆有冇呷醋啊??XD

    回覆刪除
  5. 龍bb對你嘅愛,可以從呢隻咁深嘅咖哩雞上睇到! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之後都成日想剩機再整, 好似好好玩咁XD

      刪除
  6. 豬脾係龍BB隔離好細粒呀~~

    回覆刪除
  7. Yin B 係11個月就開始跟我地瞓大人床..其實真係唔好,不過都無計,佢夜晚一喊醒就要抱抱,試過有次遲起身去BB床抱佢..佢吵到拆天,結果成家人都吵醒埋..我地一家有4個人番工, 所以都無法子><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我地都係咁, 一吾抱佢訓OR吾訓大人床就有排都吾洗訓 =.=

      刪除
  8. 嘩 , 龍bb 咁細個就識啜咖哩雞, haha~
    btw, 龍bb 好大隻呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍BB 而家出街抱住都會啜, 醜死怪......

      刪除