2013年10月14日 星期一

疊彩虹圈

11M14D
其實好早已經識入晒D 彩虹圈既龍BB 真係好有性格, 成日叫佢入比媽咪睇, 跟住我想剩機錄底佢, 但係當龍BB 一見我舉手機就會好吾合作, 佢本來入得好地地就會左右手都拎住個彩虹圈搖晒手擰晒頭咁, 結果次次都係影得一半!

今日又再比龍BB 玩入彩虹圈, 頭兩次又係吾比影, 跟住我同老公好灰咁講"次次都吾比影, 好無引", 吾知係咪龍BB 聽到我投訴, 佢第三次竟然好合作咁一氣過由大至細入晒彩虹圈, 重要比我勁快手咁影到, 如果今次錯過又吾知等到幾時佢心情靚先肯比我影喇!




17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我用電腦睇到,但手機就睇吾到=.="



      刪除
    2. 而家又得喇,真奇怪!

      刪除
  2. 龍 bb好 叻 叻 呀 ! 嘻 嘻 ...我 諗 佢 真 係 知 媽 媽 講 咩 架 ! 今 次 好 合 作 俾 你 錄 ~~第 時 等 龍 bb大 個 後 可 以 俾 返 佢 睇 喇 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢係聽到我話佢先肯比下面,睇佢個樣其實有d吾願意咁 haaaa

      刪除
  3. 好叻呀!!!朗朗就係識拆出黎..唉=.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍BB初頭都係架,玩下玩下就識喇!

      刪除