2013年10月13日 星期日

偏身烏冬

11M13D
其實依篇想寫好耐喇, 記得燒腩媽介紹過759 既偏身烏冬, 我見龍BB 之前成日食粥有D 悶, 所以就轉下口味煮烏冬比龍BB 食!

其實本身依隻烏冬吾係For B 食, 但係我自己試過幾滑同幾好口感, 煮完將D 烏冬剪碎比龍BB食,  佢一試過之後又愛上左喇, 而家每到紅日假期都會煮比龍BB 食, 快靚正!




10M14D~ 食到含情脈脈咁!
 

 

4 則留言:

  1. 食得粥仔多,一食烏冬或者通粉佢哋就會好開心

    回覆刪除
  2. 依隻烏冬我都幾鍾意食!

    回覆刪除
  3. 可能我煮野食冇味, 上次整通粉, TAREBABY 冇幫襯呀... 不過我自己試完味, 都覺得.. 係堅冇味LOR...

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍BB又係吾食ABC粉,可能真係無乜味,我下次試下用蕃茄湯底!

      刪除