2013年11月14日 星期四

水果教材

1Y14D
水果當中龍BB係最鍾意蘋果, 每次一見到蘋果就會指住大叫, 就算我拎個橙或者香蕉比龍BB, 佢都會搖頭吾要, 係都要指住個蘋果大叫! 不過當個蘋果一到佢手就不得了喇, 龍BB會將個蘋果咬到一忽忽, 又或者當波咁碌落地下玩, 最後個蘋果當然吾要得, 就係咁一個又一個蘋果比龍BB摧毀!

見龍BB咁鍾意蘋果, 決定上淘寶睇下有無得淘先, 以我所知MK/深水佬有D地方係賣$10一個假水果, 不過我見偉大既淘寶賣RMB 4~8一個, 講真計埋運費都同香港差吾多! 但係再揾耐D比我發現一間只售RMB 2.7一個, 重要有加重迫真D, 因為有好多無注明加重係會好膠輕身, 所以大家要小心!

最後我買左以下水果返黎, 買咁多款係因為平時有D水果會好少買黎食, 所以可以順便教埋龍BB認識水果, 聽聞有D幼稚園會考水果架!

不過大家千祈吾好期望咁高, 今次只係想分享下但吾建議大家買, 如果只係買黎擺就ok, 但係買比囝囡玩就一定要經家長陪同(講到好似嚴重左D)!

快D講下點解先, 我一收到依堆假水果第一時間用滴露浸洗消毒先, 因為驚會易脫色! 點之浸完已經有一個奇異果吾要得, 佢脱左好多毛毛, 其餘無脱色ok! 之後拎比老公睇呃到佢以為係真水果, 笑死我……入正提先, 開頭龍BB見到堆水果好開心逐個拎上手玩, 點之一吾為意原來龍BB當左係真水果黎咬, 重要咬到幾個牙齒印見到入面D實心發泡膠, 即刻阻止佢再咬, 所以之後一定要家長陪同先敢比佢玩!

就咁睇真係好似真水果!
       


        



    

16 則留言:

  1. 我有個朋友教路, 話多啲同小朋友去超市, 佢哋會學得勁快喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我一去超市就會話比龍BB知依樣係乜個樣係乜,攪到老公成日怕左同我地行超市……哈!

      刪除
  2. 我諗住用書教,但会買切切生果,因面試可能要考!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來都想買切切生果,但最後都無買到!

      刪除
  3. 唔知香港有無得買 Melissa and Doug 嘅玩具,佢哋出咗set 假水果,我都有一套,係唔會甩色,安全得多。當然我個人就覺得好似上面 Oiyee Au Yeung 媽話齋,去超級市場睇真嘅就化算啲!

    http://www.amazon.com/Melissa-Doug-4082-Playtime-Fruits/dp/B001613Q8A/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1384475084&sr=8-1-spell&keywords=malissa+and+doug+fruits

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都志在比佢拎上手認識下D水果同顏色,人仔2.7都預左吾玩得耐!

      刪除
  4. 龍BB會唔會忍唔住食左:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咬過有少少牙印但又未咬得爛,所以會陪住龍BB玩!

      刪除
  5. 做得好逼真呀,瞕瞕一定會塞入口呢,如果比佢咬左一舊出黎,仲會食埋添。
    所以我打算買書教佢咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我都吾建議大家淘,如果吾係就一定要家長陪同!

      刪除
  6. 我係行超市教,畀燒腩仔摸吓就擺低走人,嘻嘻...
    另外我都買咗D切嘅水果,不過係木來,同真嘅有好大唔同,我都怕佢認唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時龍BB一拎水果上手就吾願放手,所以比個假既佢慢慢舞!

      刪除
  7. 又整得幾真喎!嘻嘻我好懶咋,都係教平時屋企有啲生果,或者去超市認下咋:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為屋企D生果比龍BB玩到爛晒吾要得,所以比D假既可以滿足下佢haaa

      刪除
  8. 淘寶真係好偉大..咩都有!

    回覆刪除