2015年4月29日 星期三

復活節台北之旅 2015 @ Day 2

2Y5M4D (2015.4.4) Day 2
到左第二日行程, 由於第一日實左太攰關係, 所以我地依日就預左訓耐d先出門口!

第一站101, 全台灣最高大廈當然要同佢影張大特寫啦!


重有吾少得食當地出名既鼎泰豐, 101內間鼎泰豐真係不得不讚, 服務態度超好, 地方又大又乾淨, 見到每枱都會噴消毒液抺枱, 個個職員手腳又快, 重要我地留意到一點, 個度D侍應全部都係靚仔靚女, 有幾個重係外藉人士, 而我地張大合照就咁啱影埋其中一個靚女外藉侍應, 你睇佢笑得幾燦爛!
 

食飽之後行多陣101就出發去淡水, 去到淡水沿住老街一直行都係離不開食...同埋...都係食!


大合照後面個大草地有好多人玩泡泡, 影相, 散步, 望海! 再沿路一直行到入面就要買船票入魚人碼頭, 剛好去到即刻有船!


船程好快大概十五分鐘就到左魚人碼頭, 一落船先同 "浪漫情人橋" 影返張相!


一直向橋方向行入去都有不同食店, 其中一間較出名"阿給"


龍BB 一直好似一粒強力電芯大把電未停過, 難為我已經又熱又攰!




見到餐廳隻大Bear Bear 又捱又坐, 開始有攰意了!

 

我地就入左依間唯一有冷氣既餐廳坐底休息下飲咖啡嘆下冷氣聽下人唱live 等睇黃昏日落!






開始黃昏日落了, 個蛋黃真係好靚!




"浪漫情人橋" 一入夜就會有吾同顏色, 我只影左其中三種色!






睇完日落再坐船出返去淡水, 再坐捷運去 "士林夜市"!
"士林夜市" 真係多人到爆炸, 我地一家三口醫完肚就先回酒店休息, 表哥表姐們佢地繼續掃食!
龍BB係夜市入面見到依隻棉花糖鴨仔不停指住 'Duck', 見佢咁想要就買左比佢, 檔主係親手即場整, 隻鴨仔真係好可愛, 特別係個嘴, 真係好想嘴落去haaa!
返酒店途中好多人都話鴨仔可愛, 又問边度買又撩下龍BB玩咁, 台灣人真係幾nice.


龍BB 未到酒店已經訓到隻豬咁~

復活節台北之旅 2015 @ Day 1

沒有留言:

張貼留言