2015年4月29日 星期三

復活節台北之旅 2015 @ Day 3

2Y5M5D (2015.4.5)
踏入台北行程第三日都算係終極一日, 因為係幾日行程最熱最辛苦既一日!

一早8點幾就要出發去松山火車站坐火車到瑞芳火車站再轉小火車直上十分, 菁桐! 依日時間會比較趕, 因為要就返小火車時間, 每站要等一個鐘先會再有小火車經過, 所以每站都要掌握時間!

我地買左一日遊無限次上落小火車既車票!


第一站 ''十分''! 小火車外表充滿陽光色彩, 同當日蔚藍天空白雲好襯!




當日天氣勁熱, 小火車又迫滿人真係恨不得快D落車買杯冰凍解喝既飲品! 一落車已經要幫龍BB 除左件面衫, 因為實左熱溶左! 之後再買支芒果雪條比龍BB 消署, 佢重當左支雪條係Lollipop, 勁講要食 Lollipop!
         

之後再行去十分吊橋影相, 本來行程有預埋去十分瀑布, 但係當日真係太熱頂吾順就轉左落下一站 "菁桐"!


坐小火車好快就到左 "菁桐"


已經見到好多人放天燈, 之後我地就搵左其中一間店放天燈!


寫低願望再一齊放天燈, 協助我地個職員好醒目幫我地影相再拍放天燈 Movie!
  

放完天燈再行下街買下特色手信, 玩左大半日已經熱到溶左既我地就迫返小火車返酒店休息沖涼, 夜晚先再出去食晚飯, 食完飯就返酒店玩啤牌!




 

復活節台北之旅2015 @ Day 1

復活節台北之旅2015 @ Day 2

沒有留言:

張貼留言