2016年4月20日 星期三

與好友同遊科學館

3Y1M16D (2015.12.16)
即慶同讀PN時認識既好朋友約埋一齊去尖咀科學館, 當日星期三係免費入場, 平日人又吾多, 我地放左學返屋企換衫食埋野先出發!

2兄弟連坐車都咁似, 動作好一致!


龍BB 一去到科學館見到Bubbles 即飛去玩, 拉上拉落成功做個又長又大Bubbles!
 
依部機(姐姐)旁邊有不同物品卡, 只要將卡放入(姐姐)個口就會講出有關張卡既內容! 龍BB 好努力咁將卡一張又一張攝入去!


2兄弟碌波仔玩得最耐, 將個波碌上碌落重覆左幾十次 >.<
   

之後轉過隔離碌電餅, 又係碌左好好好耐, 睇住佢2個互動一左一右, 一上一落都幾有趣!


龍BB 呢, 去左邊呀? 變左條魚? 隻腳想點呀, 點解會企得咁MAN架~


有個科學實驗表演做雪糕, 坐滿晒小朋友, 個個睇到好HAPPY!


專心睇實驗中!


睇完實驗休息食下午茶!


食完下午茶再玩過! 見到好多龍BB 呀, 不過吾夠高! Hello everybody~


EE好勁一手抱起晒2個, 終於見到佢地個樣喇!


扮蝴蝶編編起舞!


企定定影下相先!


好專心玩積木喔!










之前有恐龍展吾得閒黎睇, 今次影相補返!


好認真咁研究中!

 
大約玩到6點幾就返屋企, 2個小朋友玩得好盡興, 一上車就即刻訓到隻豬咁!

2 則留言:

  1. 科學館真係好啱小朋友玩, 其實我自己都好鐘意, 真係玩到唔捨得走架~

    回覆刪除