2016年4月4日 星期一

K1親子旅行 @ 香港浸會園

3Y4M12D (2016.3.12)
我由細到大讀書都好期待&鍾意既一件事就係學校旅行, 我覺得每一個小朋友都會好期待可以同爸爸媽媽一齊去學校旅行(包括我自己), 所以他日我地都會盡所能同龍BB 一齊參與學校旅行/活動, 除非真係有十十十分緊要事去吾到啦, 咁就另計!

今次學校親子旅行地方係"香港浸會園", 地址在香港新界粉嶺坪輋路88號!
    

一大清早8:30am到學校集合, 等齊所有人再早會祈禱跟住就上旅遊巴出發去"香港浸會園", 其實我都係第一次去依個地方! 一去到首先比大家自由活動, 園入面有好多不同類型設施比小朋友玩, 幾乎大部份設施龍BB 都從未玩過, 設施都有D難度具有挑戰性! 不過龍BB 一向活躍喜愛挑戰, 所以佢全部都好投入落力去玩!
依個設施就係坐住車軚"Fing"過去前面, 睇落幾簡單, 但係有D小朋友被"Fing"個下真係驚到喊左出黎架! 不過膽大龍BB無有怕一於照玩, 你睇佢排緊隊個樣幾得戚!
                     

好彩比人"Fing"完個樣重笑識, 龍BB"Fing"出去個下重講"So funny"即係証明佢鍾意玩啦, 其實我覺得龍BB 個樣重Funny囉, 去片!
                 

接住去玩繩, 其實我都吾知依個設施叫咩好! Daddy 要旁住先行到!
      

之後有美女同班同學仔相伴玩另一條繩, 即時可以自己行到終點喇 Haaaa.....

玩完一輪繩就走去公園玩, 吾明點解只係玩條鐵都可以玩咁耐囉, 重要擺個鬼馬樣出黎, 咁樣重點敢"吹"你走呀!
 

龍BB 有幸單獨同2個全班最高既女同學仔影相, 佢2個足足高龍BB 大半個頭, 成日比人以為係K3姐姐, 其實淨係坐係到都已經覺得佢2個好高, 龍BB 個樣即時謝晒XD
      

到食Lunch 龍BB 又有同班同學同枱食飯, 其實龍BB 同學大部分係大B, 好多女仔都好斯文好乖, 講野又叻叻, 讚!
                

食飽到玩集體遊戲喇, 集合左K1, K2學生一齊玩, 吾講吾知, 原來好多K2哥哥姐姐都識龍BB, 間中會有K2哥哥姐姐經過見到龍BB 之後會嗌佢全名Say Hi, 令我好懷疑究竟龍BB 係學校做過D乜攪到咁多哥哥姐姐都會識叫佢全朵!
入返正題, 平時返學佢地都有唱依隻歌"攬攬你", 我其實好想放條影片出黎, 但係因為影到晒後面好多家長所以吾係咁好, 不過最令我估吾到係龍BB 可以全程跟足拍子跳得晒隻歌無甩動作, 好正呀, 見到佢地真係好好好開心, 睇到每個家長都笑晒口, 連我都覺得好開心好感動!
                            <<眾裡尋他(龍BB)>>
          

唱完歌玩黏紅豆, 老師叫2粒紅豆, 佢地就要自己搵Partner 湊夠2個, 老師再叫4粒紅豆, 佢地又自動解體搵Partner 湊夠4個, 如此類推......相信好多大人兒時都玩過, 見佢地真係玩得好開心好合拍好禮讓!
         
 睇下龍BB 笑得幾燦爛!
                   

玩到大概點幾2點就回程返九龍塘解散, 一早放完電既龍BB 返屋企途中已經訓到隻豬咁喇!

11 則留言:

  1. 嘩,女同學真係好高啊~~~
    龍bb本身已經好高,女同學仲高半個頭,真係會以為k3啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好高,講野又成熟,企埋一齊玩好似成個姐姐照顧细佬咁!

      刪除
  2. 呢個地方比較少聽到,啲女同學真係好高大

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係學校旅行先知有依個地方!
      係呀, 佢地Daddy Mami都屬於高架~

      刪除
  3. 呢度好似好好玩呀,可以walk in嘛?
    我知點解龍bb出名,因為佢靚仔:D

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.camphkba.org/about/
      地方好大,都算幾多野玩, 不過我估可能要先申請先入得, 你入條link望下^^
      其實你講個個答案我都有念過係架!:P (就快頂我自己吾順wakaaaa)

      刪除
  4. 呢度好似好好玩呀,可以walk in嘛?
    我知點解龍bb出名,因為佢靚仔:D

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢地玩得好Happy, 其實個場重有好多吾同設置, 可惜佢地太細未啱玩住!

      刪除
  6. 原來龍bb係學校嘅風頭躉,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望吾好係因為頑皮啦......heeeee

      刪除