2014年1月2日 星期四

Blog Blog BB'S X'mas Party

2014.1.2 (1Y2M2D)
回顧返同一班 Blogger BB'S 參加由豬脾媽安排既X'mas Party, 其實而家念起都重好開心, 因為對上個次見一班BB們個陣龍BB 得7個幾月大(Blog Blog BB Gathering 30/6/2013), 個陣有好多BB都重係好BB 樣, 而且只係玩緊爬行比賽, 但係而家見返BB們已經識行識走, 好似睇到BB們既成長咁, 好得意!

2013.12.29 (1Y1M29D)
首先特別鳴謝當日豬脾媽既安排同肚B媽既相, 因為我吾記得拎大機, 所以只可以用手機影相, BB們D動作又快, 影出黎D 相好多都好模糊!
個日一出門龍BB 就訓著左, 去到現場佢都重訓到成隻豬咁, 我心念太好喇, 等佢叉足電之後玩都無咁易扭計!

以 下兩張龍BB 既獨照都係出自肚B 媽, 又要再一次多謝肚B媽 & 肚B爸, 因為我真係好鍾意D 相, 當時肚B爸係龍BB 面前拋波, 氹到龍BB 笑得勁開心!
       

龍BB: 嘩, 好多波波呀!
妹豬: 龍BB 快D 幫手執波啦, 重係度嘩!


龍BB: 小檬, 可吾可以教我 Happy face呀?
小檬: 好呀!


小檬: 龍BB, 我而家教你 Happy face, 你望下我先啦!
龍BB: 但係我想飲左盒媽媽奶先呀!
燒腩仔: 我都識做 Happy face架, 我又教!
妹豬: 燒腩仔, 我幫你拎住盒柑桔先啦!
 

龍BB: Hi一一, 第一次見面原來我同你好有緣架, 我11月1日出世, 你就11月11日出世, 我地有好多個一字呀!
一一: 龍BB 吾好講咁多啦, 過黎扶我起身先啦!


龍BB & 南瓜仔: 波哥, 你個嘴含住D 咩?
小檬: 你地倆個快D 坐底吾好借住鏡頭啦!
波哥: UM......


左: 南瓜仔, 波哥, 小檬, 龍BB, 燒腩仔
(大家都好乖肯坐定定望過黎影相......一陣咁多啦)


燒腩仔: 龍BB, 我請你食粒餅呀!


龍BB: 我想拎D 波出黎呀, 點解個頭頂住拎吾到既?


老積的龍BB!
 

(交換禮物時間)
晉晉抽到龍BB份禮物!


到龍BB 抽禮物!
 

龍BB 抽到巨龍份禮物(大家都有個龍字,hee)
 

龍BB 超鍾意聖誕樹上面D 波波!


重有好靚既佈置同小食!
 

大合照, 好期待下次既Gathering ^^
 

 

18 則留言:

  1. 龍b媽你啲對白真係好正!! 龍bb真人勁有大將之風,又鍾意笑喎,下次一定要捉住你哋影多啲相至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 下次一定要捉住龍BB 同妹豬影靚相先得^^

      刪除
  2. 多謝龍BB既禮物呀~ 不過要等晉晉大個D先可以玩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意份禮物,會幻想如果小朋友親手整比自己就好sweet,希望你都鍾意!

      刪除
  3. 龍B鐘意啲相就好啦,龍B笑得好可愛所以我都忍唔住影多幾張 ^^
    小檬教happy face果下好搞笑,個個B已經周圍望淨番小檬堅持要教識龍B XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍BB 笑得咁開心係全靠肚B爸既功勞!

      刪除
  4. 時間真係過得好快,上次仲係爬下爬下,今今次已經識行識走

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得意, 好似睇住大家個B成長咁!

      刪除
  5. 真係玩得好開心,下次再約出來玩啦﹗

    回覆刪除
  6. 好羨慕,你地要keep 住搞gathering 呀,難得佢地又岩玩我地媽媽級又岩傾。希望下次有機會join 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,下次齊玩呀!你幾時會返HK, 約定你^^

      刪除
  7. 第一次見龍BB,他一d都唔老積,還好乖啊!

    回覆刪除
  8. 原來你都出左blog 啦!果日好開心可以抱龍bb 佢真係好可愛

    回覆刪除
  9. 龍BB 好得意呀,成日咪咪笑....可愛 ^^

    回覆刪除
  10. 龍BB雖然係圍內比較細個, 但又淡定又乖, 好得人鐘意^^

    回覆刪除