2014年1月17日 星期五

玫瑰疹

1Y2M17D (2014.1.17)
龍BB 依兩個星期真係可憐豬, 事緣由1月5日開始肚痾左5日(持續肚痾)繼而再發燒3日(一直都重痾緊)最後再出埋玫瑰疹, 足足捱左兩個星期同病魔作戰, 而家龍BB 終於好返晒喇, 真係謝天謝地!

1Y2M11D (2014.1.11)
肚痾已經第7日重未好返! 依日龍BB 開始有少少燒, 一直徘徊 37.8-38.2, 我照比上次睇肚痾時醫生開定既退燒藥龍BB 食, 之後一直燒下又退咁!

1Y2M12D (2014.1.12)
肚痾已經第8日重未好返, 不過已經無痾得咁密! 龍BB 都重係Keep 住燒下又退下, 但佢重係精神奕奕, 玩得訓得, 不過就真係明顯瘦左!

1Y2M13D (2014.1.13)
半夜突然發燒就算食左退燒藥都無退過, 到朝早同龍BB 去醫院睇醫生, 當時已經見到有好多BB & 小朋友等緊! 到見醫生時先知原來依排爆發"諾沃克病毒" & "輪狀病毒", 有好多BB & 小朋友都中左招, 依兩個病徵都好似, 又係又痾又嘔又發燒, 通常都會維持兩個星期! 不過醫生話龍BB 之前口服過輪狀疫苗加上佢又無嘔, 吾似係"輪狀病毒", 之後醫生建議我地比龍BB 留院檢查! 講真, 我真係同好多老人家思想一樣覺得無咩大病大痛真係吾想入院!

我再問醫生一大輪問題!
我: 入院洗吾洗插針插喉?
 E: 吾洗, 只係留意下佢發燒情況同留便便化驗!
我: 要留幾多日?
 E: 一兩晚就走得!
我: 咁其實重有咩特別要做?
 E: 無咩特別可做了!

其實我覺得既然無咩特別可做, 咁不如留係屋企照顧龍BB 咪重方便, 所以最後只係留左龍BB 既便便比醫生做化驗, 要等一星期先有結果, 如果無問題就吾Call 我! 另外拎左5日退燒藥同電解質粉沖比龍BB 飲!

1Y2M14D (2014.1.14)
無再肚痾同發燒了, 不過見龍BB 身上面出左好多疹, 相信依D 就係一直聽聞發燒後會出既玫瑰疹, 之前成日聽玫瑰疹係BB必經, 估吾到終於發生係龍BB 身上!其實一半開心一半擔心, 開心係見到玫瑰疹即係代表吾再發燒, 係病既尾升! 擔心係因為龍BB 第一次出玫瑰疹, 吾知會出幾耐同佢辛吾辛苦! 之後幾日都用莞茜水同龍BB 沖涼!



1Y2M17D (2014.1.17)
玫瑰疹出左3日, 今日已經完全退晒, Yeah!!
而家龍BB 好返晒, 無肚痾無燒無出疹喇, 一病完成個人即刻生猛返晒, 又玩又笑又食得! 食齋兩個星期既龍BB 今日開始亦有返肉食, 中午個餐重食左一大碗! 太好了!



希望經過今次兩星期同病魔既博鬥, 龍BB 既抵抗力會更好身體會更強壯, 吾洗要媽媽再擔心就好了 ^^

20 則留言:

  1. 原來龍B屙又發燒仲要出疹,好彩終於戰勝左病魔,辛苦龍B同龍媽啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時一次過接住黎真係幾驚, 不過好彩見龍BB 都玩得走得吾會太辛苦都算好好了!

      刪除
  2. 太好啦﹗龍BB終於好返啦﹗媽媽快D谷返肥佢啦﹗要見到大隻龍BB呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 我會盡力谷肥返龍BB....haaaa

      刪除
  3. 咁慘呀!又肚痾又有疹...小朋友病最辛苦都係我地...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大家都辛苦, 不過最緊要快快好返就安心!

      刪除
  4. 龍BB好番晒,真係太好了!可以鬆一大口氣啦!

    回覆刪除
  5. 無事就好了。之前瞕瞕肚痾的時候,我都有諗過會唔會出玫瑰疹。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來玫瑰疹都會又痾又燒, 我都係而家先知!
      瞕瞕而家好返晒身體又會增強左抵抗力了^^

      刪除
  6. 龍BB經過呢2星期之後一定比之前更強壯!

    回覆刪除
  7. 原來係出疹. 而家無事就好喇!

    回覆刪除
  8. 好番晒就好喇~真係一天都光晒!!!

    回覆刪除
  9. 病得耐真係大人同小朋友都辛苦, 新曆年時TAREBABY 都病左個幾星期有多, 真係好累呀, 病到尾又驚佢凍親再病過...

    你都要休息多D 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 病到尾又驚佢凍親再病過... <--- 認同
      TAREBABY都要身體健康, 吾好比媽媽擔心^^

      刪除