2014年1月9日 星期四

持續肚痾

2014.1.9 (1Y2M9D)
本來依幾日係想寫下龍BB 13~14個月既成長, 但係龍BB 計埋今日已經持續5日肚痾, 攪到我都灰灰地無咩心機, 所以都係寫左依篇Blog 先, 吾知有無媽媽遇過咁既情況, 可否分享下!

2014.1.5 (1Y2M5D)
話說第一日龍BB 一朝早起身已經有便便(同平時一樣軟身), 之後見佢放屁多左, 但我無理佢! 到中午食完飯又好快有便便(開始有D稀), 但我都無理! 直到佢再痾第三次便便係水時先估龍BB 係咪食錯野?! 之後又再痾第四,五次便便都係水!

2014.1.6 (1Y2M6D)
到第二日如是者都痾左3次便便(稀水)同好多屁, 個pat pat都痾到紅損晒, 睇見都心痛! 本來念住同龍BB 即晚去睇醫生, 但老公又話不如睇埋聽日(第三日)先, 因為見佢比起第一日痾少左, 吾知痾清晒會吾會自然好返!

2014.1.7 (1Y2M7D)
到第三日龍BB 一起身又係即有便便(平時佢吾會一起身就有便便的), 咁我拿拿臨同龍BB 去睇醫生, 再將已經影左相既便便比醫生睇, 因為龍BB 無嘔無發燒, 醫生話吾算好嚴重, 重話最近天氣好多BB 都有咁既情況, 正常要痾7日先痾得清, 所以只係比左止肚痛藥同pat pat 膏就算! 醫生叫我依幾日只可以開稀一半奶粉同食包/粉! 依日全日又痾左4次水!

2014.1.8 (1Y2M8D)
到第四日又係如是者一起身痾左兩次, 唉......灰晒, 大人痾咁多次都辛苦啦, 更何況係小朋友, 之後我再問身邊朋友得知原來好多醫生都會比埋益生菌BB 沖黎飲(我睇個醫生係無比囉)! 依隻益生菌藥房有得賣, 所以我就自己去買一盒比龍BB, 希望可以增強佢免疫力! 依日全日痾左3次水!

2014.1.9 (1Y2M9D)
到今日第五日! 半夜零晨5點幾龍BB 大喊放好多屁, 覺得佢似係肚仔痛, 之後有便便(有D軟身, 吾再係水), 再夠鐘比止痛藥佢食, 左攪右攪一個鐘龍BB 先肯訓返, 其實都已經天光, 真係身心疲倦! 而家最希望龍BB 快D好返晒, 吾好再咁辛苦了!

其實我同老公都有念過究竟食左D咩令龍BB 肚痾, 估計可能係第一日肚痾既前一晚同佢出街食飯比左D 芝士焗豬排飯龍BB 食, 平時龍BB 好少食芝士, 吾知係咪食左芝士攪到咁呢!

21 則留言:

  1. 早幾日..小b一日都痾兩次, 婆婆話唔知係唔係吽牙, 因為見佢都好肯食野, 又唔似有肚痛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍BB 一直出牙都未試過咁, 今下痾咁耐都係第一次!

      刪除
  2. 祝龍BB快快康復啊, 肚痾好辛苦。

    回覆刪除
  3. 唉呀, 咁痾法, 咪成個瘦晒?!
    肚痾既原因好多, 唔乾淨, 又或者佢本身對果樣野敏感都會. 但通常肚痾就要俾腸胃休息下...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢痾到咁但係又無點瘦喎, 重好似平時咁精神!

      刪除
  4. 今期好多bb都係咁,醫生話同季節有關喎。瞕瞕都無發燒無嘔,所以醫生話一d都唔嚴重,但又要痾返三五日至清(起碼),事實上痾左一個星期有多呢!
    希望龍b都快d好返啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你既醫生同我既醫生講法好似~~
      咁醫生有無開益生菌比你?

      刪除
  5. 我個女之前都試過,似係食錯野,又係疴水,嚇C我。pat pat 紅到損,好彩查左D殺菌藥膏過幾曰就好番。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家龍BB pat pat 好返好多了, 見到佢係咁痾真係嚇c媽媽!

      刪除
  6. 一仔試過食錯野腸胃炎
    http://annie-lau-mama.blogspot.hk/2013/04/blog-post_169.html

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks sharing~~
      我又係飲緊依隻益生菌, 幾好!
      原來吾食得蘋果, 點解呢?

      刪除
    2. 我估平時食多d疏菜生果增加纖维去大便好,所以肚痾期間要戒食蘋果,唔想臭臭多d!

      刪除
  7. 係唔係D食物唔乾淨?好似話雅培有隻奶粉專畀肚痾BB飲㗎喎﹗你呢排都係畀佢食清D啦﹗
    龍BB快D好返呀﹗EE聽到都凳你辛苦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 依排只比龍BB 食齋, 吾敢比肉佢, 只食白粥/通粉/包包/奶奶!

      刪除
  8. 雖然啲人話肚屙屙清就會好,不過係BB嘅話我覺得早啲睇醫生好啲呢,果次肚B傷風加肚屙,要戒奶淨係白粥同食藥添,同埋屙得多pet pet又紅晒要搽藥膏。

    屙5日都算長呀,希望龍b快啲好番晒啦,我聽見都覺得心痛 >_<

    回覆刪除
  9. 好彩現在無事

    龍bb好叻,咁都無瘦到,南瓜仔一病就會瘦!

    回覆刪除
  10. 慘慘豬~痾咁多日! 啲老人家話吽牙都會肚痾,不過應該唔會痾咁多日,我諗可能係食錯嘢

    回覆刪除