2014年6月12日 星期四

學刷牙

1Y7M12D (2014.6.12)
話說龍BB 一直都好驚刷牙, 就算試過係佢面前做試範佢都吾肯模仿, 只要一見到支牙刷就叫定先, 可能之前試過將牙刷放入佢口, 佢覺得刷毛吉所以怕左! 自此之後我就無再迫龍BB 刷牙喇!

但直到上個月, 我見好多Blog 媽都有幫BB 們刷牙, 所以有日心血來潮拎支牙刷比佢試下, 但可惜反應一樣! 之後老公發現平時比佢睇開既 Kids Song 有首歌係有哥哥姐姐刷牙, 跟住我開住比佢睇, 嘗試比佢一路睇就一路慢慢幫佢刷牙, 重要一路刷一路讚龍BB 乖仔之類......就係咁龍BB 之後就愛上刷牙, 每次一話刷牙佢就勁開心, 開頭我會先幫佢向上刷向下刷, 跟住就會再比佢自己刷, 刷到咁上下叫佢比返支牙刷我清潔龍BB 又肯乖乖比返我, 真係無念到會突然咁順利, 因為一首歌仔就可以令龍BB 克服刷牙既恐懼, 犀利犀利......

1Y6M25D~ 刷牙刷到勁開心, 重要走去照住塊鏡刷牙, 勁得戚!


 
 1Y6M31D~ 自己好專心咁刷牙, 之後我問龍BB 刷得乾吾乾淨, 佢重識擘大個口比我睇XD! 


龍BB 用既係360牙刷, 係之前BB 展買定, 個陣做緊優惠買五送一, 其實佢本身已經平過出面, 再買五送一就再平D! 本來佢有款係比再細D 既BB 用, 但職員話其實大家刷頭差吾多, 所以我就買定大DD 等佢有排刷!
用後感: 覺得幾好, 因為360度點轉都刷到, 最啱佢地而家D 初學者用!
 
 

17 則留言:

  1. 龍BB好叻叻喔~咁快就肯刷牙牙~
    我都想買呢個360牙刷~因為yin b依家成日都要自己刷..但就係咬個牙刷多過真係刷牙><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係刷兩下就咬兩下,起碼佢肯刷都係一個好開始!

      刪除
  2. 你有無加bb牙膏?甜甜地佢會更喜歡刷牙,我就係咁誘導瞕瞕

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時吾用住,等佢慣左刷牙依個動作先,因為始終吾想佢食咁多牙膏落肚!

      刪除
  3. 咁叻叻仲識打開個口畀媽咪檢查^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能龍BB想快D比我檢查完就吾洗刷,所以先咁順灘haaaa

      刪除
  4. 真係突然好順利呀!
    开头我都有用刷牙歌,又比一仔睇我刷牙,但佢始终係玩係咬多过刷law!

    回覆刪除
  5. 咁快自己刷牙仔, 好叻呀~~~

    回覆刪除