2014年6月23日 星期一

''Jolly Kingdom'' Playgroup

1Y7M23D (2014.6.23)
龍BB 之前一直都返開觀塘區既"Bambini" Playgroup, 直到新年個排上晒所有堂之後就停左一排無返 Playgroup! 到左5月我又同龍BB 近近地Join 左樓下商場間"Jolly Kingdom", 佢當時有個優惠係$110 試堂後Join Plan 就可以減返個試堂收費, 之後又因為我家姐個囝本身有 Join "Jolly Kingdom" 英文班(4人同行)所以比到75折我, 但報名時又要比報名費$50, 即左加右減之下 $2271/10堂, 1個鐘1堂, 平均 $227.1/堂!

由5月返到而家6月個感覺都OK, 龍BB 返左一堂已經完全適應環境同外籍老師, 由初初龍BB 吾知老師講乜到好快自己會自動跟老師指令去做, 有時我見到都覺得意外, 睇到龍BB 真係不斷學習不斷吸收不斷進步真係好開心!

其實每堂大致教既模式一樣, 開頭會先叫小朋友自己去拎張動物Mat 然後坐底唱下Hello 歌, 跟住會叫小朋友接住個波介紹完自己再將個波Pass 比隔離小朋友, 之後就會正式上堂! 當中有好多活動教學我都幾鍾意, 例如老師會比每個小朋友出去白版教寫英文字母, 會叫龍BB 將教材派比每位小朋友, 會叫每個小朋友自己拎住支匙巾將上面個玩具蛋傳比另一個學習平衡手上既玩具蛋吾比佢跌, 會教英文發音 & 筆劃, 有動物 & 交通工具既彩圖同字做配對! 其實重有好多好多不能盡錄, 最重要係我坐係龍BB 後面係無幫佢手都可以好乖咁識得自動去做老師既指令, 雖然有時龍BB 會好心急, 老師一拎野出黎會即刻走過去八掛, 但叫佢返黎佢又會乖乖走返黎坐定定! 重有另一樣龍BB 真係要讚, 有時老師會放玩具去中間叫小朋友自己去拎, 當中會有一兩個比較怕醜既小朋友吾敢自己行出去, 龍BB 會好大方咁主動將手上玩具拎比佢地之後再行返去中間再拎返比自己, 其實依個動作已經吾止見過一次, 我成日教佢要分享, 所以見到龍BB 咁大方分享真係覺得好安慰架!

"Jolly Kingdom"地方無''Bambini''大, 亦無咩玩具玩, 不過每當上完堂老師都會拎個Sir 滑梯 & Bubble入房同佢地玩一陣!

龍BB 等上堂時自我娛樂!

10 則留言:

  1. 呢間PG 我都有留意呀, 不過諗住睇下tarebaby返左學之後再睇下會唔會幫佢報班~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你打算返左學都會報讀 PG?

      刪除
    2. 其實想幫tarebaby 報興趣班多D, 有關英文班既都會留意下, 但係會睇埋遲D N班情況先.

      龍BB 會唔會讀N 班呀?

      刪除
    3. 龍BB會讀N班,返左學就會停pg!
      我家姐個囝讀依間英文班幾好,教發音幾標準,佢上左堂真係英文有進步!

      刪除
  2. 好似好好喎,最細幾多歲可以報名?

    回覆刪除
  3. 好鐘意龍BB分享玩具呢個行為,燒腩仔教極都唔肯做仲會發惡添呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能初初好細個已經教佢,所以佢習慣左!

      刪除
  4. 好似幾好,我都想緊返咗學係咪都要返吓啲PG ?
    不過我都係懶嘅多喇。。。haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 返pg係想比龍BB適應下群體學習,如果返左學就吾返pg了!

      刪除