2014年6月28日 星期六

PN校服相 @ 翠茵小字宙國際幼兒/稚園

1Y7M28D (2014.6.28)
今日Sat 一早起身要同龍BB 去讀PN 個間翠茵小字宙國際幼兒/稚園影校服相, 佢安排左龍BB 9:00am~10:00am 依段時間影相, 我地大約9點幾去到幼稚園已經見到勁多大人同細路等緊, 跟住我要排隊攞籌, 見到個籌同老師叫緊既no. 重有成幾十個要等, 嘩......真係眼都突埋! 原來今日重有好多K1~K3既學生等影相, 怪吾得之有咁多人等啦......本來我重念住那那臨影完相飛撲去中環睇熊貓同見下肚B, 點之最後影完都要攪到11:00am 先走得! (特別鳴謝一仔媽讓出熊貓入場卷, 我地趕吾切去睇熊貓真係好可惜)

幼稚園今日都安排幾周到, 佢地安排左D 課室比學生做下手工藝! 入到課室每個位上面都有把扇, 旁邊有幾個貼紙係比佢地貼落把扇度, 又有顏色筆畫畫!
睇下龍BB 幾認真落力完成件勞作, 我會拎佢返屋企好好收藏, 話晒都係龍BB 第一件係幼稚園親自完成既勞作呀MA!

     

幼稚園又安排左另一邊比學生食茶點!
龍BB 食到幾滋味成碟清晒, 食完再飲牛奶! 食飽飽之後我就叫龍BB 自己去扔垃圾!
                        


另外幼稚園重有Sir 滑梯同活動室比學生玩消磨下D 時間! 活躍既龍BB 左玩右玩D 時間就澎澎聲咁過!
                                  

 輪到龍BB 時因為未訂夏季校服, 所以要即場借左件校服比龍BB 影相, 龍BB 影相個陣都好合作乖乖企定定咁影(真係無念到佢會咁合作喎)!
但係當我離開幼稚園時先醒起當時掛住同龍BB 整理校服而吾記得自己幫佢影張校服相呀, 激C我喇~~~~~~

最後係幼稚園門口影返張補數! 加油呀龍BB, 你就快要開始你既讀書生涯喇......

6 則留言:

  1. 幼稚園安排埋啲活動畀小朋友,幾好喎!
    尋日有機會見龍B添,不過我地總有機會見面o既 :)
    如果龍B媽唸住都係朝早果段時間去,冇預約都唔洗等好耐咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有D野比龍BB攪下消磨時間,如果吾係等咁耐吾知点算!
      下次見到肚B要合照補返先得heeee

      刪除
  2. 我星期日都經過龍BB間學校呀,龍BB來緊嘅日子要加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢鍾意校園生活又開心啦!

      刪除
  3. 間幼稚園好似幾好WOR, SIR 滑梯又正~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實幼稚園整體都算ok, 最緊要龍BB返得開心……

      刪除