2014年8月5日 星期二

2014年8月BB展

1Y9M4D
又到左一年一度8月大型BB 展既時侯, 今次係因為睇中左幾樣目標所以先會Sat 去走返轉! 但由於時間關係, 我同老公行左大約3個鐘就走人, 其實重好想行耐D 架, 不過真係趕頭趕命加上一過1:00pm 放工時間D 人又湧住入場, 所以都係快買快閃!

經上年大型BB 展經驗得知"萬0"買奶粉會有大型玩具送, 我計過條數如果去藥房買"美素3"都只係每罐比正價平$4, 咁我係BB 展買正價奶粉又有玩具送真係抵好多! (又發揮我既師奶本色XD)

以下所有都係送!


3件大型玩具都有返咁上下大件, 龍BB 企埋去都差吾多Size, 托到我同老公CC 下!


首先要介紹下買咩送咩先:
"萬0" 買美素 ~~ 買6罐奶粉送玩具枱! (龍BB 食緊3號仔)


"萬0" 買美讚臣~~ 買4罐奶粉送火車 (老公有朋友要奶粉) + 2支威潔洗衣液共200ml (龍BB 一直都用緊依隻牌子)
"萬0" 購物over $12xx 包送貨, 所以吾洗自己托走!
 
 

雅培 ~~ 買4罐奶粉送煮飯仔 + 帳幕 (買左保兒加營素, 1-10歲都飲得, 我叫職員比D 最遲過期日, 06年先到期, 到時龍BB 3歲幾先比佢飲, 見家姐個囝介左奶之後都會比佢飲依隻補充下! 另外就係我一直都好想買煮飯仔比龍BB 玩, 而家可以一舉兩得)


龍BB 開頭入帳幕都好好奇, 坐一陣之後好快就開始拎玩具入去玩, 當正係自己既小天地!
 

 

其實除左"萬0", "屈臣C"/ 美讚臣自己本身買奶粉都有玩具送, 不過都係覺得"萬0"禮物吸引D!

除左奶粉, 以下就係其餘目標!


1) Nuk 奶樽 $8x ~~ 雖然話要幫龍BB 介奶樽, 但係真係需要D 時間! 而家龍BB 又會成日突然叫飲奶奶, 所以要買多個頂住當!

2) Nuk 密實袋 $17 ~~ 用開覺得幾好 (買任何野可以用單據換一袋Sample, 我分左兩次買所以有兩袋, 一袋Sample都吾止$17, 抵)

3) 360牙刷 ~~ 一支好快比龍BB 玩殘, 所以要買定幾支看門口, 買8送2 平均每支$35, 老闆認得我上年有幫襯過所以送多一支, 即係又平左, 平均31.8一支, 千色原價賣緊$5x一支!

4) Calibowl 碗 ~~ 想買好耐, 而家 $100 有一大一細 (大碗底部有吸啜功能), 一個擺去公公屋企用, 一個擺係自己度用, 另外佢再送多2支匙巾 (一支賣緊$4x)

5) Mustela 沖涼洗頭液 200ml $20 ~~ 龍BB 用緊依隻牌子沖涼, $20 一支真係勁抵!
 

13 則留言:

  1. 我都聽人講話會送呢D玩具,真係抵到爛,同埋奶粉真係需要!就咁買一架車都成$400 HKD, good buy!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,買奶粉送玩具真係超抵,我見香港斗斗城賣緊一件都差吾多$3xx~$4xx!

      刪除
  2. 嘩﹗真係好多贈品喎﹗燒腩仔已經無飲奶粉好耐,所以無嘢啱佢買,我今年已經放棄咗BB展啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔做乜無飲奶粉?
      龍BB重好鍾意飲奶粉,所以要入貨!

      刪除
    2. 佢一歲開始已經轉飲牛奶,宜家都係一日一餐唔飲得多,所以無撲奶粉好耐啦

      刪除
  3. 嘩...好多贈品呀, 總之我都走入去買奶粉啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好抵,下年8月大型BB展可能都有,你到時留意下!

      刪除
  4. 收穫好豐富呀
    我大住個肚時去過一次bb 展, 怕咗, 太迫喇
    不過如果俾心機做定功課又真係會執到正嘢
    個calibowl 超抵, 我之前買, 都$108一隻呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前有做定功課睇定買咩,去到專攻個幾間就會快D,如果慢慢行就真係有排睇!
      個碗真係好抵又好用,good!

      刪除
  5. 嘩, 好犀利呀~~~
    之前行過 BB 展覺得無乜野買咁,,,原來有咁多 "荀" 野架~

    回覆刪除
    回覆
    1. BB展要睇下大型定細型,通常8月都係大型會多"荀野"D架!

      刪除
  6. 嘩,原來咁多野送,我一次都未去過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時D 野真係平過出面又有野送, 所以我到而家都重好鍾意去BB 展 wakaaa
      不過都會睇下係咪真係有野買先去, 因為一來一回都會無左大半日!

      刪除