2014年8月25日 星期一

抺...抺...抺

1Y9M25D
而家龍BB 越大就越黎越有佢自己思想同佢自己既一套, 有時佢見到大人做乜佢都會有樣學樣要跟住做, 如果吾比龍BB 做佢反而會發脾氣堅持要自己親力親為先得, 見到真係吾知話佢好定讚佢好, 好既係肯主動去幫手做, 吾好既係龍BB 實在太有性格喇, 堅持到底!

入正題......每晚我同老公都會做一D基本動作, 就係打掃間屋! 由於老公實在太鍾意乾淨, 所以佢每晚放工返到屋企都一定要抺playmat拖地洗碗抺下野先安樂 (有時都好佩服佢依份恆心), 講到依到千祈吾好以為我UN UN腳吾洗做, 其實我都有幫手架XD! 吾知係咪因為龍BB 睇得多, 所以感染到佢都有抺野依份熱誠, 而家成日都會見到龍BB 無la la會突然抽起條根走去拎濕紙巾抺野架, 前兩日佢重要半夜三更吾肯訓堅持拎自己D玩具出黎遂個抺, 真係吾知話佢好定讚佢好喇!!!

14 則留言:

  1. 龍BB下次抽起條根時,可唔可以來EE屋企幫手抹吓屋呀

    回覆刪除
    回覆
    1. um......咁要同燒腩仔玩完一陣先wooo

      刪除
  2. um。。。我工人姐姐放假果日,可以嚟我到嗎? =D

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好喎,等龍BB幫補下家計先heee

      刪除
  3. 希望佢呢份熱誠可以維持落去! 咁你地就可以un un 腳喇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實龍BB 都只係"係咁依"抺下, 不過見佢咁有熱誠都係好事既~~

      刪除
  4. 我同你老公一樣...係屋企時總係要抹抹抹, 抹到度度都乾淨為止先安樂, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 証明我地大家都係幸福既女人……haaaaaa

      刪除
  5. 龍bb…ee好需要你幫手!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 來來來……為左可以見妹豬姐姐&妹妹,即來 :)

      刪除
  6. 我地入了房準備瞓觉,工人姐姐才抹呀抹,或者,我要改下要工人姐姐係一仔面前抹左先,我地才去瞓:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地學野真係好快,比佢地睇得多自然會感染到佢地有樣學樣架la

      刪除
  7. 龍B好乖呀,以後龍爸有個好幫手啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 等佢兩父子合力, 可以比我休息下......

      刪除