2014年12月19日 星期五

PN 聖誕自助餐派對+聖誕親子嘉年華 2014

2Y1M19D (2014.12.19)
踏入左12月相信又係一班小朋友好鍾意既月份, 因為可以過一個普天同慶又開心既聖誕節! 其實我自己由細到大都好鍾意依個節日架~

12月學校分別兩日攪左個聖誕自助餐派對(18號) & 聖誕親子嘉年華(19號), 參加活動可以比龍BB 增加聖誕節歡樂氣氛!

18號聖誕自助餐派對參加費用$120 有款多自助餐食物, 飲品, 精美禮物包等等......聽到都覺得豐富, 不過家長無得陪同, 只限學生參加!

琴日接龍BB 時見佢好開心咁走出黎, 又有得玩又有聖誕禮物, 佢開心到吾捨得比我幫佢拎袋(手抽&背禮物袋)!



之後我地返左公公度玩, 龍BB 即刻打開個禮物袋拎頂聖誕帽出黎扮小小聖誕老人~


禮物袋D 禮物都幾豐富, 有小勞作~


19號聖誕親子嘉年華話明親子就當然可以由家長陪同一齊參與活動! 學校會預先問定參加人數比遊戲劵, 憑遊戲劵就可以去各攤位玩遊戲同換禮物! 好開心又有得玩, 雖然遊戲設計好簡單, 但係見到龍BB 好投入參與同親力親為去完成個遊戲, 我見到覺得重開心!

玩完遊戲幫龍BB 同聖誕老人影相, 不過龍BB 呆呆地吾識笑......


依張係龍BB 自己要求影架! 其實個背景好大好靚, 只係因為我影吾晒炸!


辛苦各位老師同工作人員今日既安排!
佢地係度整緊食物派比參加者!



 順道影下學校環境!
 現場好熱鬧~ 
 

龍BB 今日又滿載而歸, 我地係拎住張遊戲劵去每一個攤位玩完蓋個印再拎小禮物!
留返Boxing Day 可以慢慢拆禮物玩喇~
 

另一樣想提及就係龍BB終於有功課做喇, 我期待已久既功課終於出現, 其實我一見到D功課真係好開心, 因為我一直好想睇住龍BB一路教佢一路陪佢做功課 (遲下可能功課多到驚XD)!
今次收到既聖誕假期功課都有D深, 我已經急不及待教龍BB做左幾頁, 因為功課都幾深加上吾想龍BB 亂油, 所以我會先講解完再捉住佢隻手一齊油, 重有幾頁留返老公教龍BB啦......heeee!




6 則留言:

  1. 龍BB間學校好大好靚呀~~~

    回覆刪除
  2. 龍bb大個左好多,佢好似好高咁呀,merry x'mas:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry X'mas ~~
      龍BB 高度算適中, 大家個BB要繼續快高長大喔^^

      刪除
  3. 龍B學校個聖誕party好正呀,佈置得又靚!
    宜家先有功課咁好?肚B好多功課,一個月仲要整一次環保吊飾,我幾頭癢呀!
    今個聖誕假期仲有功課,不過係畫番聖誕節做過啲咩啫 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 一個月要整一次環保吊飾真係幾頭癢喎, 不過幾有意義呀!

      刪除