2014年12月2日 星期二

K1 Interview 2014

2Y1M2D
11月K1 Interview終於完成晒, 雖然而家間PN 可以原校上K1, 但我都想試下幾間區外幼稚園! 我一共報左8間, 全部無撞期, 但係我已有1間放棄左(另外有一間要等到12月中 9:00am先in, 希望到12月會有其他offer 啦!)

2Y (2014.11.01) 比華利 10:15am
依間上年PN in過, 其實K1 都預左吾得, 因為佢大部份學位留比PN 直升! 當日in 完即刻要back list 間幼稚園, 話說一班有6-7個小朋友同一課室in, 但只得5個老師, 當時一個老師睇住龍BB 同另一個大B 女仔, 個老師竟然可以完全當龍BB 透明, 而龍BB 就自己一個玩玩具(最嬲係個老師重要講左句, 你自己玩住先啦), 之後全程只係陪住個女仔玩玩具問問題, 無奈我只可以坐係遠處旁邊觀察, 最後in 完即走, 我對依間無期望相反對老師有失望, 人手不足, 老師好敷衍了事! 走個陣龍BB 係門口見到部Bubbles 機超開心, 玩一輪先肯走!



2Y8D (2014.11.08) 九龍靈糧堂 11:00am
我覺得依間龍BB 表現OK, 算係做晒指令同肯答問題(對於平時少講野既龍BB 黎講, 我已經覺得好好了)!
老公同我陪龍BB入去課室, 龍BB 見到張櫈好自覺咁拉開自己坐, 我同老公就一左一右坐龍BB 隔離!
老師: 你叫咩名?
龍BB: (念左一陣) 逸軒
老師: 你同邊個黎?
龍BB: (望住我) 媽咪, (望住老公) Daddy
老師拎本書指住蘋果問係咩?
龍BB: Apple
老師拎個碗,叉出黎問係咩?
龍BB: Bowl......之後吾出聲
老師叫龍BB 將支叉放入個碗
龍BB: 做到指令
老師拎架紅色車出黎問係咩同顏色?
龍BB: 吾出聲 (平時都肯講 =.=)
當日表現令我有DD意外同開心, 因為龍BB 肯比下反應老師, 無扭計全程好有耐性!



 


2Y15D (2014.11.15) 宣道 10:00am & 培道 2:30pm
同一日in 兩間, 好彩時間配合可以走兩場! 朝早in 個間係屋企附近, 佢係區內口俾吾錯, 亦係一間勁難入既幼稚園! in 之前先安排遊戲室比小朋友玩, 不過我無比龍BB入去玩, 驚佢會玩到吾願走, 等左無十分鐘就由我陪龍BB 入課室, 入面重有另一個老師in 緊人! 一開始老師比龍BB玩積木, 一路玩一路問問題, 可惜龍BB 完全吾理人!
老師: 你叫咩名?
龍BB: 吾出聲掛住玩積木
老師: 今日同邊個黎?
龍BB: 望一望我後吾出聲, 再擰去門口望住Daddy望左好耐 (老公企係門口等, 比龍BB 見到)
之後全程分晒心, 有問無答......心知不妙!個結果相信都係Fail 居多! 之後我地比龍BB 去返遊戲室玩一陣重有時間去食個飯先再出去in 培道!


大約2:15am 去到, 當日勁多人迫爆個操場, 先排隊交文件之後就由我陪龍BB 入去另一個室內操場坐定定等, 當時場內已經勁多家長陪住小朋友坐定定等, 一等就等左好耐, 講真依個安排有D亂, 小朋友們開始坐吾定失控!等完入去另一個操場分6組比佢地坐地下玩大積木, 又係等左好耐先再排隊行樓梯上兩三層樓, 上到去再係課室門外排隊等入課室, 相信依間幼稚園真係想考下大家既耐性!

入到課室分4個位, 每個位有一個老師, 又係例牌問幾條問題!
老師: 你叫咩名?
龍BB 好細聲答: 逸軒
老師比大至細形狀佢放原位, 龍BB慢慢遂個遂個放好晒!
老師比積木佢自己疊高, 之後又比3個大至細既碗佢疊好!
In 既過程好順利, 龍BB完成晒指令! In 完之後我地重走去行左陣街先返屋企!

2Y22D (2014.11.22) 啟思 3:15pm
無去, 因為當日有其他野做

2Y23D (2014.11.23) 創價 1:40pm
我其實好期待去依間幼稚園, 環境同老師比我感覺都好好! 去到等左大約15mins 我地就陪龍BB 入課室, 課室有兩個老師, 一個問我地問題, 一個考龍BB, 當時我掛住答問題都無留意到龍BB, 不過見老師係觀察龍BB 玩多過考佢! 反而另一個就一路問我地問題就一路比分!
老師: 平時邊個湊?
我: 公公婆婆, 我地一放工就會自己湊返!
老師: 最欣賞佢D咩?
我: 聽指令, 願意分享......(個刻真係有D驚自己吾知講緊咩)
老師: 點解選依間幼稚園?
我: 欣賞教學理念......(有D似背書)
老師: 多謝, 咁下午班考吾考慮?
我: 一定會 (就算得pm offer我都肯, 當然又係勁難入)
事後我睇返BK原來劉德華都親自同個囡去in依間, 嘩~可以同我偶像個囡同一間幼稚園, 真係開心C ^.^
In 完比龍BB玩左陣, 大堂好似遊樂場咁, 小朋友們玩得好開心!



2Y29D (2014.11.29) 聖羅撒11:00am
依間幼稚園係男女校, 但小學係女校, 雖然龍BB無得直升小學, 但係我都想比龍BB 試一試!
其實去in 之前好驚會無咩男仔, 但到現場又見有吾少男仔喎!
去到先排隊交表再等叫名, 龍BB當日好坐吾定, 完全不在狀態! 當叫到龍BB時有分4個小朋友入同一課室, 一個老師睇龍BB玩比分, 另一個老師問我地問題比分, 老師吾知有意定無心, 全程多數問我老公問題, 問到佢口啞啞 (叫佢玩問答比賽實死得=.=)
老師: 平時邊個湊?
老公: 公公婆婆, 我地一放工就會自己湊返!
老師: 爸爸你假日會同佢去邊?
老公: 去公園, 有時去下科學館/博物館!
老師: 媽媽你平時同佢做咩?
我: 係屋企會同佢睇書, 玩玩具, 教佢認吾同事物!
老師: 爸爸點解你選依間幼稚園?
老公: 師資好, 環境好......開始有D離題=.=" (滴汗中)
老師: 邊個送佢返學, 坐校車?
我: 我送佢上校車!
問完一大輪再望下旁邊玩緊積木既龍BB, 原來佢已經將積木疊到勁高, 之後老師叫佢拆返出黎放返入個籃, 龍BB好合作即做, 中途跌左一個落地重即刻落地拎返入籃!
老師見到就讚佢乖, 重問我地佢係咪好文靜 (原來龍BB坐係度玩個陣比人感覺係文靜個種, 已經吾止一個咁講)

2Y1M18D (2014.12.18) 九龍塘宣道9:30am
多數吾去, 一例星期四時間難就, 二例12月中先見預左佢係之前見晒D大B先, 三例12月已知道其他幼稚園結果 , 希望到時會有Offer!
 

8 則留言:

  1. 龍BB好叻叻,全程都好合作呀﹗燒腩仔都有見其中三間,唔知有無機會做同學仔呢?
    另外想問吓你見九龍靈糧堂同培道時,老師有無問家長問題,因為我見BK媽媽話無問家長,但我哋兩間都有被問,重點係答得唔太好,怕累咗個仔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 靈糧堂只係問我對龍BB有咩期望!
      培道就無問我野!

      刪除
  2. 咦,唔同聖羅撒係同一個老師in,問嘅問題同臨尾叫拆番積木都一樣!不過你果個就點名叫爸爸or媽媽答。龍B好叻仔呀,肚B拿拿聲手掉番個未拆嘅積木落竹?籃,等拎小禮物咋 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我in果個全程望住我老公問問題,攪到佢口都塞埋,可能佢知通常都係媽咪答, 所以專登考Daddy

      刪除
  3. 希望快快聽到你既好消息

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過今次in K1 其實無咩信心, 因為大B 真係醒好多!
      我都希望快D聽到你既好消息呀^^

      刪除
  4. 我都覺老師like問daddy架,因為平時多數mami答野多,龍bb全部表演都唔錯呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能想考下Daddy, 好彩龍BB個幾次interview算不過不失!

      刪除