2015年3月9日 星期一

農曆新年 2015

2Y4M9D (2015.3.9)
農曆新年過左咁耐, 我要快D 幫龍BB 補返篇Blog 先得!
我同龍BB 亦不忘同大家Blog 友補祝句羊年 "喜氣洋洋, 要個樣有個樣"
龍BB: 送比大家喜氣洋洋, happy face ~~




老公買左個 "富貴黃金桶" 返黎應節, 入面有十幾個大金元寶, 金元寶入面有杏仁酥, 又好睇又好食! 龍BB 一見到個桶超興奮, 不出我所料, 佢將金元寶摷晒出黎之後拎個桶笠頭, 我依個呀媽真係太了解龍BB 了, haaa!
 

2Y3M19D (2015.2.19)
大年初一, 第一次同龍BB 入戲院睇戲 "荒失失企鵝", 因為怕龍BB 第一次入戲院會坐吾耐, 所以專登買左早場平DD $50/位, 我有幫龍BB 買票比佢自己坐, 因為我想佢坐得舒服D!
上半場睇得好定, 間中重指住講企鵝, 企鵝! 睇到下半場龍BB 開始又要落下地又要坐下, 不過最後都好順利睇晒全場! 睇完戲就開始出發拜年活動!
                       

2Y3M20D (2015.2.20)
大年初二, 第一次去大埔林村許願樹, 當日比我想像中更多人, 原來除左拋寶碟, 重有花車和好多檔口賣風車小食! 聽聞寶碟要第一下拋中上樹先會"令", 我第一下就拋中左, 不過老公就......

之後連續幾日就去拜年同招朋友上黎屋企拜年, 我日日勁食老媽子親自制既蘿蔔糕同年糕, 想吾肥都幾難, 而龍BB 就食左好多糖果, 不過只限新年先會破例!
 

6 則留言:

  1. 我仲未帶過南瓜仔去戲院添><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我黎緊應該係7,8月放暑假會再帶龍BB入場睇,到時應該有好多啱佢地睇!

      刪除
  2. 新年食多少少唔緊要啦,無咁易肥嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年個排真係蘿蔔糕年糕日日當正餐食,好似上左癮咁haaa

      刪除
  3. 龍b好鍾意笠頭架? 佢係咪以為自己咁叫匿埋左? 哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢又係好鍾意玩匿埋,可能佢真係以為自己匿埋左~

      刪除