2015年3月12日 星期四

AIA 嘉年華 2015

2Y3M11D (2015.2.11)
收到龍BB 二舅父送既2張AIA 嘉年華入場卷(不包硬幣), 因為指定要星期一至四, 所以就等龍BB 放左學先出發!

我地大概3點幾先去到嘉年華, 現場吾多人, 龍BB 入到去一見到機動遊戲已經好 Hyper! 其實我入場之前已經鎖定目標要玩麥坤車車同溜冰, 講起溜冰我中學時代勁鍾意, 成日約埋一大班同學放假去溜冰! 今次我係為左龍BB 而再次踏上溜冰(查實係我想玩heee), 其實自己咁耐無玩都幾緊張, 我地租左隻海獅比龍BB 坐, 初初佢吾肯坐, 要拖住我行兩個圈先肯坐隻海獅, 之後龍BB 就好Enjoy 比我推住重吾比我停, 玩左大約一個鐘好累頂吾順就走左去玩麥坤車車同拋下波波, 中途龍BB 想走入去玩吹氣Sir 滑梯, 點之比晒錢之後龍BB 吾敢玩走返出黎, 好彩工作人員都有退返硬幣比我! 玩到大約6點幾就返屋企附近食晚飯了!

原來龍BB 溜冰Look 都幾有型喎 ^^

8 則留言:

  1. 我好早去,果時好多野都無開,但其實都仲未岩ANki玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍BB都係得2, 3樣啱玩,不過佢好鍾意睇大人玩機動遊戲fing上fing落,睇到嘩嘩聲!

      刪除
  2. 我都想玩溜冰架,但唔識呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有好多大人都租隻海獅坐架,一個負責推一個坐!

      刪除
  3. 原來我地同一日去,我果日仲遇到姚瑩瑩和汪琳^^"

    回覆刪除
  4. 未有機會去已經完左. 黎緊果度有得睇馬戲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有聽聞過有馬戲睇, 不過吾知幾時開始呢?!

      刪除