2015年3月10日 星期二

26 個月 ~ 28 個月 01 Jan & Mar 2015

2Y4M10 (2015.3.10)
26 個月 ~ 28 個月既龍BB 係各方面都明顯有進步, 我覺得同返左學都有好大關係, 例如有d平時我無教過既野佢都會做/講出黎!


龍BB 重34 lbs, 高92cm, 早晚各一支7安奶(大愛), 正餐吾鍾意食飯, 不過就勁鍾意食麵, 菜, 肉! 而家會自動拎匙巾食野, 都開始習慣用返右手, 有幾次重學大人要自己拎筷子食, 見佢又OK可以自己夾到食物!

發展
講野進度好左好多, 會主動要求叫我幫佢拎依樣整個樣, 又會跟人口水尾!
每次比野佢都會好有禮貌咁講 "Thank you", 當吾小心整到人時又會主動講 "Sorry"! 依樣我真係好鍾意!
問佢最鍾意邊個會答 "媽咪", 不過而家會加多個"Daddy"! 成日笑住同我地講 "媽咪鬧/Daddy 鬧" 其實係想同我地玩, 因為我地會扮吾開心話我地都無鬧你, 跟住龍BB 就會大笑一輪之後 "呵" 返我地!
好鍾意又攬又鍚, 係一個好Sweet 既小朋友, 同時亦係一個好貪玩好活躍既小朋友!
每當有大人用嚴肅既語氣/眼神同佢講野就會低頭驚左, 一係走去我地後面裝裝下, 一係自己行開企埋一邊擺一副吾開心個樣出黎要我過去解釋/安慰佢!
最近成日講 "I Love u, 我愛你"
已經識十幾種顏色, 見到個樣物品時/問佢時會用中英對照講晒出黎, 例如講 "紫色 Purple","黑色 Black","藍色 Blue"......
已經識十個八個形狀的中文英文! 識講學校教既普通話! 可以由1數到20中英對照! 識自己順序背Monday to Sunday! 識背詩, 重要個頭搖下搖下咁背出黎, 扮晒書生!
會自己除褲, 拉拉鍊除褸, 著襪, 著鞋, 用衣夾夾野!
龍BB性格好有原則, 佢一定要將玩完/用完物品放回原位, 就算其他人幫佢都要指定叫你擺返原位等佢自己黎, 有次試過見佢想拎支水, 我見支水放在櫃上面念住幫佢拎, 點之佢吾要之餘重要自己將支水放返好, 重要將支水公仔位置向返原先同一方向, 放好後再自己拎返支水飲, 真係比佢笑C!
成日學我講寶貝仔, 有時扭計喊就同我講 "媽咪, BB喊呀" 其實講緊自己係BB!


 12:00pm放學食個Lunch, 2:00pm~2:30pm點就好準時要訓至少3個鐘! 夜晚大約10:00pm~10:30pm 先肯訓!
而家已經無再R住我心口訓喇, 不過隻手都會摸住我有安全感先肯訓!
朝早起身叫龍BB換校服都算合作, 不過有時佢會話要 "攪攪豬"吾肯換校服!

Poo Poo/VV
間中會同龍BB除褲去VV, V完佢會讚自己 "Good Boy"
未肯去Poo Poo, 今年4月開始一定要決心同佢介片片




 

 

 

 

 

 

2 則留言:

  1. Hi 龍bb,依然咁可愛加幾分俊良型,佢同Anki一樣架,都好有手尾。

    回覆刪除
    回覆
    1. Anki 都好乖女, 有手尾真係一個良好習慣 ^^

      刪除