2013年9月22日 星期日

''Bambini'' Playgroup

10M22D
上星期同龍BB 去左"Bambini" Playgroup 試堂, 因為之前見好多媽媽都係Join 依間, 加上口碑吾錯, 又係外藉老師教, 所以決定比龍BB 試下!

其實本來想等龍BB 一歲後先正式返Playgroup, 但係擔心到時會陸續有學校interview, 拖下拖下又吾知要等到幾時先Join, 所以都係決定早D上Playgroup 等龍BB 早D適應下群體學習!

上星期試完堂感覺幾好, 一個鐘上堂可以有一位家長陪同, 環境舒服乾淨! 全程一個鐘龍BB 都無喊過扭計, 只係初初見到外藉老師D誇張表情時有D比佢嚇親即刻要由坐變擰轉身攬實媽咪, 哈哈!

最後試完堂就Join 埋Plan ($1720 / 8堂), 因為南瓜仔讀緊所以可以Refer後減$200 即($1520 / 8堂), 吾該晒南瓜仔媽媽!

10M15D~ 試堂當日龍BB 已經玩到吾捨得走!

 
 
 
 
 

10M21D~ Join Plan 後第一堂都係玩到吾捨得走!
 

 
 
 
 

同場加影龍BB 同南瓜仔合照, 佢地個日係同一班上堂, 做左同學仔!
 

上完第一堂之後Playgroup Sent Comments 比我講關於Miss 對龍BB 上堂既表現! 當我一收到E-mail 之後都幾緊張, 好似真係學校Interview 後比Comments 咁, 好認真! 好彩大致都係講佢表現良好, 注意力集中, 控制眼手感官協調良好等等......睇完即刻放心晒!

14 則留言:

  1. 真係好多嘢玩喎,唔怪得知龍BB玩到唔捨得走啦

    回覆刪除
  2. 咁好嘅會有個課後REVIEW,咁係咪每堂都有架?
    好羨慕呀,南瓜仔同龍B差唔多年紀可以一齊做同學仔 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Join plan 後暫時只返左第一堂, 黎緊今個星期六返第二堂! 我估佢堂堂都有, 因為有時會係吾同老師教!

      刪除
  3. 妹豬都係返呢間,真係有好多媽咪都揀呢間,我都幾鍾意佢哋會send返email比我哋review返,好似好pro咁!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初睇到吾知點解好鬼緊張....haaaa

      刪除
  4. 睇落真係唔錯..我仲係度十五十六好唔好咁早幫朗朗搵playgroup>,<

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢有分吾同年齡既班級, 所以你可以慢慢先決定....

      刪除
  5. 嘩, 好多野玩呀~ 睇黎我都要俾小寶試下先得~~~
    叻仔龍bb~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意佢有得先試堂, 你可以試左堂先睇下小寶鍾吾鍾意!

      刪除
  6. 上完第一堂之後有COMMENTS 有幾好喎! 個場地好似幾大咁喎, TAREBABY 完左而家既KINDERMUSIK 我都會睇睇呢間~

    回覆刪除