2013年9月18日 星期三

完成搬家

10M18
我返黎喇, 潛左水一排, 好掛住大家呀! 而家終於真正由Yahoo搬家到Blogspot喇, 真係十萬個感激肚B媽既搬家教學, 再加上有豬脾媽做我強大既支援先可以真真正正完成搬家程序, 因為中途真係有好多問題, 而家重有一個好大既問題就係有部份相吾見左搬吾到過去Blogspot, 想問有無媽媽試過依個問題, 好頭痛呀.......

15 則留言:

  1. 因為我之前等唔切,用咗最白痴嘅方法逐篇搬,所以無呢個問題!我好似聽過有BLOG友試過你呢個問題...但唔知佢哋點解決

    回覆刪除
    回覆
    1. 我念都要用返你依個方法先得!

      刪除
    2. maggie mama...請問可以share比我知.你地最快最安全既搬blog方法嗎??thz

      刪除
  2. 我懶, 無逐篇去check, 不過好幾篇既留言無左囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係大部份相都吾見左,好無奈.....

      刪除

  3. 我仲未有時間搬添。。。

    回覆刪除
  4. 我係咁,結果要逐篇搞先得
    有D係html code出錯係file name前多咗一點所以show唔到出來,有D就backup file唔見咗張相,要自己係blog download返再load返上去google drive

    回覆刪除
  5. 我試过,应係我开images folder亓錯了位置,搬番好位置時未搬晒d相,再滙入時有d post又出現了兩次!
    最后,我新blog删晒yahoo post,再用肚b媽搬屋方法去到第3点不滙入住,去整了”版主留言”先,再去搬相,最后才返搬屋第3点一次过滙入!
    我無逐篇check相,check了十多篇d相都ok便算!
    我亦將此经验写番係肚b媽搬屋個post留言里,你看看明唔明我写什么?

    回覆刪除
  6. 我冇逐篇check呀,只係睇過1、2篇冇問題就算,如果睇唔到,會唔會yahoo個備份檔唔齊呀?多相有多過1個zip file,每個都會有相架,或者就yahoo個備份唔齊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來blog 友阿肶媽收到6個zip file,但少了250張相,yahoo 要再幫她備份多一次!

      刪除
    2. 我都有send msg比 yahoo, 但無人覆既.....

      刪除
    3. 可能已太忙,再試,或者選非繁忙時間試?

      刪除
  7. 我而家晚晚都逐篇執, 都發覺有D相唔見左, 但係又唔算好多, 而家我係逐篇執D相, 因為全部爆大張, 而且有D字都走左位, 有排執呀...

    回覆刪除
  8. 請問可以教下你地用既方法比我知?我有成700幾篇blogs...唔知點搬...求救呀~~~~!!嗚.....!!!!
    比媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以去Cathy mama個Blog度睇下點做,好詳細!

      搬相: http://cathy-mama.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blog.html

      搬Blog: http://cathy-mama.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blogblogspot.html

      刪除