2013年9月24日 星期二

手拖手學行

10M24D
上星期同龍BB 去左康文署Playhouse 度玩發現龍BB 又有一大進步喇! 佢識得自己主動拖住我同老公隻手繞場一周, 個刻真係好感動, 龍BB係第一次真真正正拖住我地隻手行咁耐都吾跌, 好叻仔呀(忍吾住要讚下)!

可能因為平時出街都好少會比佢落地行, 所以都無念過龍BB 可以拖住行咁耐都吾跌, 跟住我見佢拖住雙手都行得好定所以我就行行下叫老公放開佢隻手, 等我一個拖住龍BB 一隻手再行, 見佢一樣行得好定, 有時我重想越級挑戰放手比佢自己行, 但係龍BB 頂多行到三,四步就會坐底!

其實今次既大躍進又証明龍BB 開始大個仔, 亦要開始踏出佢人生既一大步喇, 真係好感動同埋有D 吾捨得!!!!!!

10M21D~ 依張相係家姐偷影, 睇住依張相令我幻想到另一個畫面, 就係好似龍BB 拖住兩個老人家咁, 哈哈......希望第時龍BB 大個左真係會好似依張相咁會吾嫌棄拖住我地倆老出街啦!

15 則留言:

  1. 同BB手拖手真係好sweet架 ^^ 肚b宜家知道有街出都會主動拖我黎催我地架 XD
    龍B都算好叻啦,咁快識自己行,應該好快識跑添啦 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 拖住龍BB 行重sweet過拖住老公haaa
      佢行個陣都好心急好快,到時佢識跑我就真係當練跑步XD

      刪除
  2. 肚B 都同我拖拖~ 好SWEET 架~~

    回覆刪除
  3. 10個月就識得行,好勁呀!!
    好快你就好吾得閒啦,哈哈

    回覆刪除
  4. SWEET! 好快龍BB 就會行得好快添嫁啦~

    回覆刪除
  5. 10個月可以繞場一周,龍BB勁呀!
    個場好似幾靚,請問大嗎及在哪里?

    回覆刪除
  6. 好叻叻!識行。真係好sweet

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾知點解影背影特別Sweet......^^

      刪除
  7. 十個幾月已經識行,龍BB真係好叻仔呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢快d吾洗人扶可以自己行^^

      刪除