2013年9月20日 星期五

康文署體育館 Playhouse


10M20D
今日係中秋假期就同龍BB & 表哥表姐一齊去康文署體育館 Playhouse玩, 佢係免費入場, 不過就有分時段, 每45mins一段, 我地簡左2:30個段! 出發之前已經擔心今日假期會吾會勁多人, 點之去到又吾算多人喎, 我估大人細路加埋大概得十幾人!

依個場既主題係"奇妙水世界", 所以裡面既設施全部都同水底有關, 現場環境算幾大, 但設施吾算好多, 不過都足以令龍BB放晒電, 而且佢最令我放心係全場都用軟墊, 所以點爬點碌都吾怕龍BB 整親!

      
先係門口影張先                                      




入到去必玩既'八爪魚"


 

超大望遠鏡
 





同表姐玩到塞晒塊面入去




龍BB好鍾意個轉轉......入面D波波


比表姐惡攪黏粒星係龍BB 背隻


好認真咁玩過3關




蟹仔哈哈鏡


成功爬上"Sir 滑梯", 勁得戚












龍BB 申條脷出黎, 吾知佢念緊咩呢


表哥頑皮到拖住隻"八爪魚"周街走


龍BB 想入去攞書, 點之比人攞晒走返轉頭




爬梯級, 後面條"八爪魚"就係比表哥拖過黎


本來係個搖搖, 比我地反轉左當"娟山O", 旁邊有位妹妹裝龍BB


咩都要錫一餐, 阻都阻吾切




18 則留言:

  1. 有哂D軟墊真係放心好多呀!香港就好,有咁多地方(仲要係free)比小朋友玩!!!

    回覆刪除
  2. 係呀, 依方面對小朋友幾好!

    回覆刪除
  3. 係唔係將軍澳個?呢個playroom睇落好多嘢玩喎,我之前去咗幾個都無咁多設施

    回覆刪除
  4. 係將軍澳坑口,地方算大乾淨,個個都玩到吾捨得走,不過有好多小朋友會跑黎跑去,所以要無時無刻睇住!

    回覆刪除
  5. 好搞笑呀,龍b塞個頭落個望遠鏡度 XD
    龍B淨係錫野,有冇出埋脷去lam架?如果冇都安心啲呀(肚B就會啦-__-")

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊係有用脷,佢好鍾意濕吻架,通常先錫再用脷lam.....

      刪除
  6. 龍bb塊面好似比個望遠鏡“cup”住咗,笑死我!
    康文署啲playhouse好似好好玩咁,不過我上網check過無一間近我屋企! :'(

    回覆刪除
  7. 嘩~~你唔講都唔知康民署有呢d..

    多謝介紹~~見龍b玩得咁開心..我都帶朗去玩下先~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 有依d地方比BB們放下電都幾好^^

      刪除
  8. 睇到我都想玩。我見天水圍都有

    回覆刪除
  9. 嘩,好好玩咁喔 ^^
    黏左粒星,好得意呀 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 粒星有魔術貼黏住件衫,出黎效果好攪笑haaa

      刪除
  10. 去左依間幾次,都唔知個門口原來咁靚!

    回覆刪除
  11. 呢個場又幾大喎, 無乜人玩得最開心! 我都發覺呢個假期條街比想像中少人. 正!

    回覆刪除
  12. 係啦, 我初頭重念住實勁多人tim~~

    回覆刪除