2015年5月20日 星期三

2歲半造型照 @ McQueen

2Y6M20D (2015.5.20)
2月去左Trendy Land 買夠$500 野就送左一張Coupon 影樓造型照比我, 我見佢地有McQueen 造型我即刻雙眼發晒光, 之後我約左5月頭去影, 大概1星期後可以去揀相!

當日去到現場揀造型, 我二話不說就揀左McQueen, 點之姐姐話套衫for 4歲先啱身, 我話試下著睇下! 之後入房換衫點之啱身, 係手袖同褲腳有少少長, 拉高左少少吾太覺, 姐姐就好熟手咁幫龍BB Gel 下D頭髮, 即時型仔晒! 影相過程好快, 攝影師哥哥又扮"放屁" 引龍BB 笑, 龍BB 都算交下功課笑下!

今日去揀相, 影左20張比我揀, 其實我已經好忍手, 因為一張相都要$6x, 我每揀一張都有原因, 最後揀左6張(包括送一張8R)

依張我最鍾意, 龍BB 笑得最燦爛!
 

影晒全身, 我專登幫龍BB 著埋對McQueen 鞋去影, 襯到絕!


龍BB 坐得好直, 個樣好正氣!


坐車入面又影得晒全架車!
 

招標手勢 "happy face"
 

依張係加左Effect ($148), 有埋日期知道龍BB 係2歲半時影作為紀念!
 

8 則留言:

  1. 龍BB 影得好靚呀,張張都好好呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我已經好忍手咁揀依幾張出來,好鍾意^^

      刪除
  2. 都好抵喎,買$500野送一個造型。最重要係龍bb開心嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵呀,難得有鍾意的McQueen造型,不過去揀相一定要好忍得,如果吾係好易一頸血出返來,哈哈!

      刪除
  3. 好型仔!
    對鞋好襯!
    好彩媽媽你堅持要試穿套衫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為依個造型實在太吸引喇!^^

      刪除
  4. McQueen造型好有型啊,龍b夢想成真了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好彩套衫啱著可以比龍BB 試下做McQueen 車手^^

      刪除