2015年5月19日 星期二

蘋果日報 @ 潮B封面選角大募集

2Y6M19D (2015.5.19)
4月朋友sent 左條link 比我叫我一齊參加蘋果日報舉辦既潮B封面選角大募集, 只要好簡單用手機在fb msg sent 張相比蘋果就得, 方法簡單又快, 我好怕個D又話要揾人幫手讚好, 又或者要upload 好耐個D我一定吾會玩, 志在參與既我亦無念過會入圍!

事隔幾日我朋友突然sent 左幅圖比我話龍BB 入左圍, 講真我真係完全吾記得左依件事, 如果吾係朋友咁细心入去蘋果website check, 我真係會miss 左成件事!
    

入左圍重要經內部挑選一位勝出者, 當然我無再進一步期望啦, 龍BB 入圍我已經好驚訝開心了! 入圍者都會收到份禮物'小林嬰兒退熱貼' 2盒! 最後都要多謝蘋果日報比龍BB 入圍&禮物!
 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 可能佢地要求不大!

      刪除
    2. 點解呀,實好多人報名,揀得梗係龍B夠可愛啦!

      刪除
    3. 可能我一心念住就玩下性質, 所以無期望過, 哈哈!

      刪除