2012年8月21日 星期二

2012年5月一田大減價

回顧下買左D咩比龍BB先!5月份沙田一田大減價,因為係佢D宣傳單張度見到BB床上套裝好低,所以決定走轉睇下重有咩買!
去到見到Combi BB車都做緊減價,其實5月BB展時已經想買,但個時又念住咁早價下格先,但個位Sales哥哥講明6月會加價,龍B爸話有揸車,順便買埋自取啦(送貨$50),就係咁就買左BB車喇!事隔一個月,果然Sales哥哥無呃我地,6月真係加左幾佰蚊!
大戰一日,戰績如下!

Combi BB車$2252,6月份加價見千色賣緊正價$28XX!





床上套裝$429(12件),暫時睇到而家都無一間平過佢!





因為家姐個仔用開施巴,我見幾好,佢又減價,所以二話不說掃晒洗澡護膚品!前面兩份旅行裝係送既!
濕紙巾真係好低,平均大包裝每包都只係$16,細包裝每包都只係$6


2 則留言:

  1. 過左一田減價, 我都想買Combi bb車, 唔知幾時仲有得平呀?
    [RainbowWing回覆08/22/2012 17:42:05]我下年1月生, 不能等到5月先買。有人提過去護協買, 都平~~
    你有冇買開邊間樓上鋪?
    [龍BB回覆08/21/2012 16:21:14]我只係知一田5月會有減價!
    其實你都可以上網睇下D樓上鋪,有時佢地都賣得好平架!

    回覆刪除
  2. 床上套裝$429,真係好平呀!!
    [龍BB回覆08/28/2012 13:58:05]係,我都覺呀!

    回覆刪除