2012年8月29日 星期三

Pampers 尿片送貨

28/8/2012(31W5D)
8月BB展買既Pampers尿片琴晚送貨喇!由佢本來話5:00pm會到,點之等等等一等再等,等到8:00pm先到,D效率真係......!
本來龍B媽同龍B爸都只係打算買$600個Package就夠,因為驚太早買會無位擺,但係當日BB展睇返個$1,000Package時又好似覺得低D喎!其實佢無話買得越多就越平,只係買得越多就送得越多禮物!
龍B爸話尿片會用得好快,而家佢又包送貨吾洗自己拎,加上BB床下底又有位,咁就順理成章買左$1,000Package喇!
由於未肯定到龍BB用片既情況,所以就分散D Size黎買!最後就買左3包S碼,4包M碼,2包L碼!




5最高分
禮物吸引:







3 則留言:

  1. 咁快就買L碼!?我現在只係買左NB同S碼咋!!
    [龍BB回覆08/29/2012 23:03:36]因為本身已有好多S/M碼,加上佢M碼指定要買雙數,所以吾敢買太多住!
    Sales姨姨又話男B大得快d,所以就分散投資喇!

    回覆刪除
  2. 尿片真係買多啲都唔怕,用得超快!
    [龍BB回覆08/30/2012 17:24:05]好多fd都咁講^^

    回覆刪除
  3. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年9月9日 上午10:58

    呢個尿片Combo好抵呀, s碼都會用一段時間架!!!
    [龍BB回覆09/10/2012 12:48:19]買尿片送返尿片真係幾低!

    回覆刪除