2012年8月10日 星期五

2012年8月BB展

2/8/2012(28W)
又到8月大型BB展既時候喇,經過5月個BB展經驗,今次我同龍B爸就真係準備好晒去大戰BB展喇!我前後收到"雅培"同"美讚臣"既入場票(雅培6張,美讚臣2張),總共有8張,所以就決定去足4日喇!前一晚先Print定一堆個人資料Label(姓名,電話,地址,Mail,醫院,預產期)&會場攤位地圖!
第一日VIP Day先同我二佬出發視察,5點幾到會場,人吾多,吾洗排隊,一開始就先到"美讚臣"拎一本書仔加環保袋,跟住再去買多一本$10書仔,然後就開始由各大尿片商進發,繼而奶粉商,最後先進攻其他攤位,行到8點幾走人!
第二日同龍B爸出發,12點到會場,一開始就先到"雅培"拎一本書仔加環保袋,跟住再去買多一本$10書仔,其餘行程大致同第一日一樣,行到3點幾走人!
第三日同龍B爸出發,2點幾到會場,一開始就先到"雅培"拎一本書仔加環保袋,跟住再去買多一本$10書仔,不過今次行程就有D吾同喇,因為已大戰左兩日既關係,所以就分左上下半場,上半場就只係拎左尿片同奶粉,之後下半場就真真正正咁買野比龍BB喇,行到8點幾走人!
我同龍B爸依幾日都玩到謝晒,本身打算行足4日,但到第3日已經投晒降喇~~~

下面全部都係贈品,收穫勁豐富,Haaaaa~~~我同龍B爸都覺得有D變態



下面就係買比龍BB既,龍B爸就情有獨鍾鴨仔,龍B媽就情有獨鍾NUK

5最高分
禮物吸引:(爆燈)

1 則留言:

  1. 我老公又係好LIKE 鴨仔,又係買左好多
    [龍BB回覆08/22/2012 23:22:15]龍B爸話覺得鴨仔好Q~ ^^

    回覆刪除