2012年8月24日 星期五

31W的身體狀況


24/8/2012(31W1D)

而家個肚一日比一日大,最近開始覺得身體有D負荷吾到!

1) 腳板底痛: 可能身體越來越重關係,腳板底開始有D痛,尤其訓醒行去Toilet個陣係最痛!
2) 腳水腫: 由28W開始已經覺得雙腳有D腫,小腿成條白蘿蔔咁,腳趾肥O都O都!見有D媽媽腫得好勁,自己都有D驚,而家可以做既只係叫龍B爸幫幫手,勤力D幫我按摩啦!
3) 呼吸困難: 吾知係咪同天氣有關,依排天氣又熱又谷,龍BB又開始頂上心口,攪到覺得有D呼吸困難,有時重要好大力咁吸氣呼氣先得(抖大氣)!
4) 手指腫: 洗手覺得隻手粗左好多,間中有D痛,覺得好緊,吾知同大肚有無關係呢?
5) 側身訓: 當訓左/右側時都有重好似胃酸倒流頂上心口既感覺,有時訓訓下都要坐返起身抖抖!

原來做一個大肚媽媽真係吾容易架!!!



1 則留言:

  1. 聽到有少少驚, 因為我遲d都係咁 , 最近我訓覺個陣抽筋密左, 所以媽媽真的偉大!
    [龍BB回覆08/27/2012 17:17:26]我間中都會訓訓下抽筋架!
    媽媽必經階段,大家一齊加油呀!^^

    回覆刪除