2014年5月11日 星期日

1歲半健康院成績表

1Y6M10D
今日同左龍BB 返左健康院打4合1針, 其實今次依張 1歲半既成績表都算吾錯, 姑娘有讚龍BB 發展得好好! 而家龍BB 有28 lbs 重 & 80cm 高, 姑娘話佢係屬於大隻類型, 按生長線黎睇已經去到最高, 如果再重d就會變成超重, 好彩而家係啱啱到位無超標!

打針前姑娘考左以下幾樣野:
1) 比個碗同匙巾龍BB, 叫佢餵公仔食野 --- 合格
2) 疊積木 --- 合格
3) 指眼耳口鼻 --- 合格
4) 叫佢Hello & bye bye --- 合格
5) 比支筆佢畫畫 --- 合格
6) 姑娘問: 平時比咩玩具龍BB 玩? 我答: 畫版, 波波, 電話, 琴......之類
7) 姑娘 問: 聽吾聽指令, 聽覺視力好吾好? 我答: 正常
8) 姑娘問: 識吾識自己坐底起身, 手腳肌肉好吾好? 我答: 正常, 重會自己上樓梯, 擒上去玩sir 滑梯!
9) 姑娘問: 識吾識講單字?
我答: 之前肯講單字, 但係最近就少講單字, 反而講一大輪BB 話!
姑娘: 佢想模仿大人講野, 所以開始有一大輪BB 話, 但係應該要比佢由單字學起, 而家學大人講野會急左D! --- 最後姑娘叫龍BB 2歲再返去check 下講野, 不過如無特別我應該吾會返去, 因為到龍BB 2歲時已經返緊PN, 我吾想佢平日請假去, 加上朋友話到時返去都只係比本書龍BB 睇下講下野, 所以可以吾洗返!

到打4合1針時, Daddy 負責抱住龍BB, 我就負責禁住佢隻手, 其實當時見到龍BB 個驚慌眼神, 完全係覺得佢知道發生緊咩事咁, 龍BB 真係好乖坐定定等打針完全無反抗! 當一打完針, 龍BB 即時喊左一陣, 相信依支針都幾痛, 因為過往龍BB 打針係好少喊! 跟住我即刻抱返龍BB 呵返佢, 好快龍BB 又無喊繼續攪下其他野玩喇! 之後隔一星期又要再同龍BB 去私家打HIB, 真係好密呀!

到左夜晚陪龍BB 訓前飲奶時, 發覺龍BB 有D 燒, 一探熱原來已經有38.3度, 等佢一飲完奶就那那臨比藥佢食, 食完呵一陣就訓左覺喇! 希望龍BB 快D 退燒, 第二日重要係母親節, 係我好期待既節日, 重要同婆婆出街街食飯慶祝, 所以一定要快快好返呀!

送一張龍BB 既lam lam相比大家啦!


16 則留言:

  1. 好耐無見龍bb,大個左。瘦左d 無咁bb 樣!可愛嘅都!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個樣都大個左好多,而家已經無叫龍BB做BB喇,反而會叫佢靚仔wahaaaaa

      刪除
  2. 咦,龍B都係BB話呀?肚B黎緊2歲都要返健康院,佢宜家都係操純正BB話咋,我都預左實fail T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好少同佢講BB話,不過有時龍BB太心急所以會lur BB話出黎,唯有同佢講慢D逐粒字教睇下有冇改善!

      刪除
  3. 大個左好多呀!18 個月識咁多野都叻叻呀!希望佢快d 退燒啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家D小朋友真係好醒!
      第二日退左燒喇,thx

      刪除
  4. 我反而好期待每次同佢番健康院. 當俾個理由自己放假!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放假冇問題,只係佢pn學費貴所以先吾想請假heeeeee

      刪除
  5. 龍bb大個左好多呀, 頭髮金金地好靚仔呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 燈光炸,佢頭髮黑色架,不過多謝你讚龍BB靚仔^^

      刪除
  6. 28lbs!!!!!! 相信媽媽你手瓜起晒展呢!!!!!!

    回覆刪除
  7. 28lbs真係好有份量呀﹗呢枝針好似好勁,燒腩仔之前都燒咗日幾,希望龍BB快D好返啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係抱到手軟!
      龍BB第二日退左燒喇,thx

      刪除
  8. 龍bb好有份量,我囝囝32個月都冇咁重,哈哈……

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我一定要用hip seat 先抱得耐,如果吾係真係抱一陣已經手軟!

      刪除