2014年5月4日 星期日

第一次去 Salon

1Y6M4D (2014.5.4)
除左龍BB 出世頭幾個月係公公幫佢挮光頭外, 之後龍BB 個髮型一直係由我依個媽媽操刀, 但係直到龍BB 越黎越大個開始難控制, 加上又驚自己手勢吾好剪左個薯仔頭咁就吾好啦, 所以決定襯前排熱熱地帶佢去Salon 剪頭髮!

1Y5M21D (2014.4.21)
入到Salon 話幫BB 剪頭髮, 師傅一見到老公即刻問"係咪要剪到同Daddy 一樣呢", 我即時話吾好掛, 咁老積! 但係當時老公又覺得父子頭幾得意所以就舉腳讚成! 跟住老公就負責抱住龍BB, 不出我所料, 第一次去Salon 既龍BB 真係驚到暈, 要我地三個合力又氹又分散佢注意先可以用一個鐘時間完成! 最後出黎個髮型都勁襯龍BB, 又爽又型, 可以出去追女仔喇!

師傅一拎起較剪, 龍BB 已經驚定先, 攬實Daddy吾放!


重要全程怒啤師傅!


擺出一副勁不滿個樣!
龍BB: 叔叔, 吾好攪我個型仔頭呀!


剪完即刻帶龍BB 返屋企沖涼, 之後再帶佢落會所玩返陣!
(前睇)


(側睇)


(後睇)......都咁型仔, 靚仔晒!!
 

龍BB: 等我學下自己吹型D個髮型先!
 

18 則留言: