2014年5月22日 星期四

給多點愛

1Y6M22D
最近好有感而發, 好想舒發下!

平日返工見到龍BB 既時間只有朝早臨出門口前(龍BB 通常較啱依個時間起身), 就會好依依不捨(大喊/拖實我吾比我走) 咁睇住我出門口, 有時要忍心D 先得, 不過出左門口都聽到龍BB 喊真係心都痛埋! 另一個時間就係去婆婆度接龍BB  返屋企沖完涼再陪佢玩一陣, 好快到9點半就陪佢上床訓覺喇! 其實見到龍BB 既時間真係好吾夠 , 我覺得自己少左好多時間教佢陪伴佢, 最近龍BB 連"媽媽"都叫少左, 有時叫佢攬攬都無咩反應吾理我, 不過好彩龍BB 都重好樂意錫錫我, 如果連咁都無反應就真係hurt 爆我個心!

另外又覺得龍BB 曳左好多, 平時聽公公婆婆講龍BB 勁活躍, 係屋企走過不停擒枱擒"隥", 攪到成日撞到周身損/瘀, 就算公公婆婆鬧佢都吾驚! 講真我放工返去見到咁真係好吾開心, 好似因為我要返工無得好好管教佢而放縱左佢變得曳晒!

至於教導方面又退步左, 本來想同佢介片片, 但係平日公公婆婆又吾協調, 覺得吾洗咁早介既關係所以就無左件事, 唯一辦法係放假先可以同龍BB 嘗試介片片, 不過講真一星期七日得兩日先介其實真係無咩大作用, 真係吾知可以點做! 之前FTM 個陣覺得龍BB 好授教, 而家少見左龍BB 好似教佢野都吾係點理我, 連學講A至Z / 1至10都少講左!

今晚放左工攬住龍BB 又念起依個問題, 再同老公傾訴個陣真係忍吾住攬住龍BB 喊, 覺得自己返工比少左愛龍BB, 我好想再比更多更多更多既愛同付出去教導,照料龍BB!

龍BB, 媽咪真係好愛你, 雖然少左時間陪你但係希望你吾好嬲媽咪, 媽咪會再盡最大努力去愛錫你同陪伴你, 你永遠都係媽咪最愛既寶貝!


好佩服龍BB 可以用輕功坐住個氣球咁耐睇電視, 跟住我叫佢坐返後D 就即刻拿拿臨捱住梳化坐, 真嘆!
                 

龍BB 玩咩玩到O 晒嘴, 就係當龍BB 一拎開Daddy 隻手見到佢個"加拿大"之後個反應, 哈哈!

23 則留言:

  1. 明你感受。因為你一開始就係ftm!可能龍bb 都要時間適應下!唔好唔開心咁耐,唔好比太大壓力自己!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為覺得龍BB對我又冷淡左,所以有D吾開心!

      刪除
  2. 畀D時間大家適應啦,搵個大家都舒服嘅相處模式,好快就無事㗎啦

    回覆刪除
  3. 龍BB同一仔一样咁早瞓呀,变了少了時間同佢地玩,唯有放假時陪佢地玩返多d。
    係啦,比d時間大家適应,遲d龍BB要返学添,有得学野同玩,情况会好d!
    龍BBd輕功真係好厲害!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能龍BB返左學有得玩更加吾理媽咪,嗚嗚……
      原來個'功'字咁寫,掛到去嘴邊但係又吾記得點寫!等我改返先!

      刪除
  4. 媽媽永遠都覺得時間少太唔夠用, 我地而家只係得兩日時間見tarebaby, 比你仲少, 所以我地好珍惜同tarebaby 相處既時間.

    我同你相反, 我七月頸開始會做ftm, 自己都覺得要時間適應下, 我轉既原因係想多點時間同tarebaby一齊, 希望到時唔好咁快變顛婆~

    我覺得龍BB 一路長大一路就會懂事, 亦都會知道媽媽爸爸返工係為左養肓自己, 媽媽既愛係唔會少嫁, 只係時間少左, 大家努力~

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜你可以做FTM 多D時間陪tarebaby, 可以自己親手湊大個小朋友其實係一件好幸福既事, 加油呀!

      刪除
  5. 唔好喊呀。。大人細路都要有一個適應期,我相信龍BB一定知道媽咪係愛佢錫佢嘅。加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 攬住龍BB 個刻真係忍吾住......
      希望依個適應期快D過!!

      刪除
  6. 突然少左時間陪個仔,一定會有d唔習慣,唯有大家慢慢適應啦,加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以一放工放假即刻要爭取時間陪龍BB, 希望依個適應期快D過!!

      刪除
  7. 同感同感同感同感同感... 因為我自己不僅是在職媽媽, 仲要輪班添, 近來返到屋已經11PM, 瞕瞕一早訓左, 我很失落

    回覆刪除
    回覆
    1. 輪班真係重難就D時間, 你有無念過搵返D 時間穩定D 既工?

      刪除
    2. 好難, 因為一入左政府工便走不了

      刪除
  8. 慢慢就慣啦,我都係好少陪佢地,我地都盡量抽時間weekend陪佢地多D呀,吾好吾開心,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家weekend 都會全日比晒龍BB, 希望可以增加返d 親子時間!

      刪除
  9. 可能之前龍e你可以成日陪住龍B,所以你同龍B一時間未習慣呀,龍B一定知你錫佢架!
    我一直都係在職媽媽,雖然都係放工同weekend先陪到肚B,但多啲陪小朋友玩佢係明架,宜家肚B都最痴我架~
    龍B坐住個氣球睇電視,真係輕功水上飄,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 可能我同佢講會爆架, 所以佢就運用輕功就住就住先坐得咁耐!! (但係佢個樣又好似坐得好舒服喎XD)

      刪除
  10. 呢種感覺我明呀 T_T
    我同你嘅模式差唔多, 不過我見得仲少, 因為我唔會湊佢返屋企, 極其量去婆婆度探, 慘~

    回覆刪除
  11. 你既感受我完全明白呀, 龍媽媽加油! 我同你見bb既時間差唔多, 唯有爭取時間同佢邊玩邊教,
    bb一定會知媽咪係全世界最錫佢既人, 佢最終都會最痴媽咪同最錫媽咪架~

    回覆刪除
  12. 咁啱你返工遇著佢開始terrible two啫. 唔洗太自責呀. weekend同佢玩番夠本!

    回覆刪除
  13. 我仲放緊假,都好怕返工後,無時間同南瓜仔玩。

    但無法,始終都係要搵食。

    回覆刪除