2014年5月14日 星期三

2nd Happy Mother's Day 2014

1Y6M14D
今年係龍BB第二年同我過母親節,其實我好期待依一日既來臨,雖然龍BB重細未識自己送禮物比我,又未識講'MaMa I Love U', 不過只要有假放可以同龍BB對足一日咁已經覺得好滿足喇!

講起送禮物,今個母親節我真係估吾到老公會送禮物比我,佢當日中午突然話有個朋友比野佢要落樓下拎,原來佢托個朋友買左盒燕窩比我當母親節禮物,我即場笑左出黎,因為我覺得依份母親節禮物好攪笑,攪到我好似好老要補身咁,老套得黎又窩心,因為真係估吾到會有意外驚喜既母親節禮物……haaaa 

1Y6M11D
正日當日我都要同我既母親大人慶祝,一家大細book左一圍枱食晚飯,一家人齊齊整整食飯有傾有笑真係好開心,不過龍BB個晚吾知做咩個個都吾比抱,一有人抱佢就即刻用好可憐既樣係咁叫媽媽,真係話咁易就比佢溶化左我!!





4 則留言:

  1. 母親節有禮物收,真係開心! 好快龍BB就會識講架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好期待聽到龍BB 講, 肯定冧爆我......

      刪除
  2. sweet 爆啦~ 唔花巧但又好窩心嘅禮物

    回覆刪除